Prema podacima WAN-a, naklade plaćenih novina povećane su u 2006. za 1,9 posto, a u posljednjih pet godina za čak 8,7 posto, rekao O'Reilly je na londonskom skupu Capital Markets Day uz napomenu da je dnevna naklada besplatnih novina u svijetu dostigla brojku od 40,8 milijuna primjeraka.
Tiskani mediji, odnosno novine i časopisi su sa 42 posto tržišnog kolača najveći svjetski oglašivački medij.
Samo dnevne novine "pokrivaju" 29,4 posto oglašivačkog tržišta. Prihodi od oglašavanja porasli su prošle godine za četiri posto, a u posljednjih pet godina za čak 15,6 posto. Umjetno su stvoreni mitovi o padu naklada, o tome kako digitalni mediji ubijaju novine, da još samo starija generacija čita, da je oglašavanje u novinama staromodno, da mlađa generacija ne kupuje novine, kazao je predsjednik WAN-a te pozvao novinske izdavače na kampanju pod egidom: Činjenice umjesto mitova o novinama.
Hrvatski medijski analitičar Ante Gavranović kaže da o usponu tiskanog novinarstva dovoljno govori činjenica da je u posljednje dvije godine niknulo više "novinskih inovacija" nego u protekla tri desetljeća.
Podsjetio je da su besplatne novine dosad "osvojile" više od 40 milijuna čitatelja, uglavnom mladih, a po njegovim riječima, izdavači su samo posljednjih 18 mjeseci u nove novinske tehnologije i opremu uložili više od šest milijardi dolara.