INMA
0

Medijima potrebne kulturološke promjene po uzoru na Google

SRNA
Foto: AFP
Foto: AFP
Medijskim kućama potrebna je kulturološka promjena - zaključak je evropske INMA konferencije Internacionalne asocijacije novinskog marektinga.

"Medijske kuće trebalo bi da provedu kulturološke promjene po uzoru na Google: da zapošljavaju "pametnije od sebe" i onda da im se maknu s puta, da teže jeftinim inovacijama, što je na internetu moguće, te da ne nagrađuju dobro planiranje, nego dobre rezultate", rekao je Earl J. Wilkinson, izvršni direktor američkog ogranka INMA-e.

On je istakao da novine i dalje imaju sve ono što publiku privlači - zabavu i informacije, ali promijenile su se navike kupaca i platforme na kojima se informacije prenose. 

"Štampani medij više ne može da osvoji značajan tržišni udjel. Ne može privući mlađe čitatelje ni dovoljan broj oglašivača", smatra Wilkinson. 

On je ističe da zbog toga medijske kuće u periodu 2011. - 2012. treba da se fokusiraju na produbljivanje i širenje inače kratkih formi članaka na internetu te povećanje prihoda iz digitalnog poslovanja 

Kao zaključak predavanja Wilkinson je ponudio citat američkog publiciste Setha Godina: "Postaje sve manje važno koliko sadržaja možete gurnuti na tržište. Umjesto toga, sve je važnije koliku pažnju čitatelja možete pobuditi svojim sadržajem." 

Jedinstvenost sadržaja i njegova prepoznatljivost u očima potrošača novi su načini za diferencijaciju medija, njegovu orginalnost i uspjeh na tržištu gdje se informacije pojavljuju doslovno svake sekunde.