Mašinovođa Marcos Cordoba bio je za upravljačem voza, koji je sredinom sedmice udario u platformu na kraju perona na željezničkoj stanici u Buenos Airesu pri čemu je poginula 51, a povrijeđeno više od 700 osoba, i on za nesreću krivi neispravne kočnice.
Argentinska novinska agencija "Noticias Argentinas" javila je da je mašinovođa upozorio svoje nadležne da ima problema sa kočionim sistemom, ali da mu je naređeno da nastavi da se kreće.
"Na svakoj stanici, javljao sam se radio-stanicom kontroloru i govorio mu da imam problema sa kočnicama ali mi je jednostavno govoreno da nastavim", rekao je Kordoba.
Istražioci navode da će provjeriti snimke iz kontrolne sobe.
Mašinovođa je pod istragom pod sumnjom da je odgovoran za, kako se navodi u argentinskom zakonu, "pričinjavanje štete bez namjere da uzrokuje povrede".
Cordoba je povrijeđen u nesreći i spasilačke službe morale su specijalizovanim alatom da isijeku kabinu da bi ga izvukle iz kabine voza.
Sudija Claudio Bonadio dozvolio je Cordobi da ode kući poslije uzimanja iskaza, mada mu je naređeno da se sedmično javlja u kancelariju državnog tužioca.
Prema rezultatima ispitivanja uzoraka krvi, kod Cordobe nije pronađeno prisustvo alkohola ili narkotika u vrijeme nesreće.
Krajem sedmice, broj poginulih u nesreći povećan je na 51 nakon što je u olupini pronađeno tijelo 20-godišnjeg muškarca i on je jedini putnik koji se vodio kao nestao.
Željeznička nesreća, koja se dogodila 22. februara, najteža je u Argentini od februara 1970. godine kada je voz pri punoj brzini udario u drugi u predgrađu Buenos Airesa i tom prilikom poginulo je 200 osoba.
Možda vas zanima
Prijeti li mreži krah
Šta predviđa zabrana TikToka u SAD-u i koje bi zemlje mogle slijediti taj primjer
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Želja od djetinjstva
Milica je jedina žena mašinovođa u Crnoj Gori: 12 godina čeka posao koji je sanjala
Više nije muški posao