{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Internet ispred štampanih medija u Evropi

S
10.10.2006. u 13:50
0
0
Internet ispred štampanih medija u Evropi
0
Internet ispred štampanih medija u Evropi
Prema najnovijim istraživanjima, za Evropljane je internet po prvi put preskočio novine i časopise u istraživanju o pristupu informacijama.
Ipak je televizija ostala dominantan mediji za većinu Evropljana, koji provode tri puta više vremena gledajući TV nego na internetu, rezultat je to istraživanja kompanije JupiterResearch.

U prosjeku, Evropljani provedu četiri sata sedmično na internetu, dok novine i časopise u prosjeku čitaju tri sata sedmično. U 2003. godini Evropljani su provodili samo dva sata sedmično na internetu.

"Činjenica da je korištenost interneta prešla čitanost štampanih medija dodatno doprinosi jačanju interneta u evropskom medijskom svijetu." - izjavio je potpredsjednik JupiterResearcha, Mark Mulligan. "Ova promjena će znatno utjecati na nove strategije medijskih kuća, kao i na velike kompanije koje će morati svoje budžete za marketing alocirati na internet medije."

Glavni faktori koji su uzrokovali porast korištenosti interneta su godine korisnika i širokopojasni internet pristup, stoji u izvještaju.

Na primjer, Francuska ima najveći broj korisnika širokopojasnog interneta u Evropi, kao i najviše provedenih sati na internetu, dok je Njemačka najniža u ove obje kategorije. Trenutno u Njemačkoj gledanost televizije je naveća u Evropi čiji stanovnici 14 sati sedmično provedu ispred malih ekrana.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: