{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Hrvatska: U dvije sedmice kampanje milioni kuna samo za oglašavanje

F
21.11.2007. u 14:27
0
0
Hrvatska: U dvije sedmice kampanje milioni kuna samo za oglašavanje
0
Hrvatska: U dvije sedmice kampanje milioni kuna samo za oglašavanje
Foto: Reuters
U prva dva tjedna predizborne kampanje u Hrvatskoj najviše novca za oglašavanje u medijima, oko 14 milijuna kuna (oko 3,7 milijuna maraka), potrošio je HDZ, dok ga sa 6,4 milijuna kuna (1,7 milijuna maraka) slijedi SDP, objavili su danas nevladina organizacija GONG i Transparency International Hrvatske (TIH), uz napomenu da medijsko oglašavanje u pravilu predstavlja tek polovicu u kampanju utrošenog novca.
Po iznosu utrošenog novca treća je koalicija HSS-HSLS-PGS koja je potrošila 2,8 milijuna kuna, a slijede HNS s 2,6 milijuna kuna, HSP s nešto više od dva milijuna, IDS s 269 tisuća kuna, DC sa 195 tisuća, ASH sa 140 tisuća, te Jedino Hrvatska i HSU s po 138 tisuća kuna, javila je Hina.

Prije službenog početka kampanje HDZ je najavio da namjerava potrošiti između 16 i 18 milijuna kuna, SDP 15,8 milijuna kuna, HNS 9 milijuna kuna, koalicija HSS-HSLS-PGS 8 milijuna kuna, HSP između 7 i 8 milijuna kuna i HSU 2,5 milijuna kuna.

Najviše novca utrošeno je na televizijsko oglašavanje (17,1 milijuna kuna), a slijede vanjsko oglašavanje s 5,4 milijuna kuna, tisak (5,1 milijuna kuna), radio (1,5 milijuna kuna) i internetski portali 128 tisuća kuna.

Čelnici udruga napomenuli su da se njihov izračun odnosi samo na oglašavanje na tri nacionalne i dvije lokalne televizije, radio postajama s nacionalnom koncesijom i dvije lokalne, u tisku i na internetskim portalima.

No, to je samo dio troškova, napominju u GONG-u i TIH-u, jer u iznos do kojeg su došli nisu uračunati troškovi oglašavanja na izradi spotova, plakata, oglašivačkog i promotivnog materijala, oglašavanja u BiH, predizbornih skupova, volontera.

GONG i TIH, koji su istraživanje troškova dosadašnjeg djela kampanje proveli uz pomoć agencije Promocija plus, procjenjuju da medijski dio kampanje čini tek 50 posto ukupnih troškova.

GONG i TIH podsjećaju da su krajem listopada pozvali političke stranke, nezavisne liste i kandidate da do 20. studenoga objave preliminarne izvještaje o visini i izvorima sredstava za kampanju te imena donatora, no stranke to još nisu učinile.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: