On je, u skladu sa svojim obećanjem biračima, promjenio plan trase tako da prolazi kroz Čačak, ali žalbe iz drugih krajeva Srbije bi mogle da mu pokvare plan o izgradnji 800 km puteva - što je najobimniji plan u okviru međunarodnog projekta o povezivanju jugoistočne Evrope s ostatkom kontinenta mrežom modernih puteva u sljedećih pet godina.
Dopisnik FT-ja objašnjava da u većem dijelu bivše Jugoslavije lokalni političari koče projekte izgradnje puteva koje uglavnom finansira Banka EU za investicije i razvoj - a unutrašnje borbe se vode u svakoj zemlji oko trase, nadežnosti i očekivanih prihoda od naplate putarine.
Tako je u Srbiji, Vojvodina zaprijetila tužbom kako bi blokirala izgradnju Koridora 10 na osnovu postojećeg ugovora o koncesiji sa špansko-austrijskom firmom Alpin.
FT prenosi i ocjene nekih analitičara da bi izdašna ekonomska pomoć EU, koja uključuje i sredstva za izgradnju puteva, mogla da pomogne Beogradu da lakše podnese gubitak dijela svoje teritorije na Kosovu.