Ovo bi mogao biti potencijalni kraj reklama u kojima atraktivne žene reklamiraju parfeme, prikazivanje žena u reklamama nu ulozi domaćice i slično. Nova pravila su navedena u izvještaju Komiteta za ženska prava pri Evropskoj uniji.
Šveđanka Eva-Britt Svensson, jedna od članica Parlamenta Evrope, vrši pritisak na ostale članove da se uvedu novi zakoni protiv diskriminacije, seksizma i njima se sve navedeno ograniči u reklamama. Ona želi da odgovorni uvedu ''nultu toleranciju'' protiv seksističkih uvreda ili ponižavajućih slika u reklamama.
"Stereotipi o spolovima koji se pojavljuju u reklamama degradiraju i ponižavaju žene, muškarce, djevojčice i dječake prisiljavajući pojedince da prihvate predrasude koje su vrlo često ponižavajuće, sramne za oba spola'', objasnila je Svensson, a prenosi britanski Telegraph.
S druge strane, The Advertising Standards Authority, agencija koja se bavi regulacijom reklamnog materijala i njihove distribucije, navodi da već postoje ograničenja kako bi se spriječio plasman diskriminirajućeg ili štetnog materijala.