Prema riječima direktora Ivičića, Brijuni su još prije šest godina prvi započeli priču o Titu, odnosno korištenju Titova imena u komercijalne svrhe tako da je ono danas, kako je kazao, "brijunski brand".
"Mi smo legalisti i nakon što je obitelj Broz zaštitila ime, lik i potpis Josipa Broza Tita stupili smo s njima u kontakt i ubrzo dogovorili način korištenja suvenira koje na otoku prodajemo", istaknuo je Ivičić.
Ustvrdivši kako je to od iznimne važnosti za porodicu Broz, Titova unuka i opunomoćenica porodice Saša Broz, kazala je kako porodici nikada nije dvojila da Brijunima dopusti korištenje imena, žiga i lika Josipa Broza jer je on, kako je rekla, "za ovo otočje bio posebno vezan".
Kako se danas čulo, Brijuni će prodavati suvenire kojima se cijena kreće od 5 pa sve do 400 KM, koliko košta najskuplji suvenir-zlatna igla s Titovim potpisom. U ponudi su šoljice s Titovim slikama, knjižice te mandarine od keramike s Titovim potpisom.
Odgovarajući na pitanje novinara hoće li porodica Broz dati dozvolu Antunu Vrdoljaku za snimanje dokumentarnog filma o Titu, Saša Broz je rekla kako je čudi što je bez konkursa potpisan ugovor o snimanju takvog filma koji je tek nedavno izašao u javnost bez znanja Vijeća HRT-a, a upravo je HRT izdvojio više od 2 miliona kuna za snimanje filma o Titu.
"Vrdoljak je posljednja osoba koja bi trebala snimati film o mom djedu jer je izjavio kako je na vijest da je umro Tito pio pjenušac. Takve izjave moja obitelj i ja smatramo gadljivima i stoga sumnjamo u objektivnost jednog takvog dokumentarnog filma", rekla je Saša Broz dodajući kako se boji krivih i tendencioznih interpretacija povijesnih činjenica iz Titova života.