Netoprihodi smještajnih kapaciteta u Beču premašili su pola milijarde eura.
Još nije poznato koliko su manifestacije u sklopu obilježavanja "Godine Gustava Klimta" doprinijele turističkim rekordima. Njemačka, Austrija i Italija još su najvažnija tržišta, u 2012. godini je, međutim, za uspjeh bio presudan veliki priliv turista iz Rusije, SAD-a, Kine, Brazila, Saudijske Arabije, Turske i Ujedinjenih Arapskih Emirata.
"Umijeće uživanja" je moto kojim "Wien Tourismus" u 2013. želi privući još više turista u Beč.
Za marketinške aktivnosti u 23 države će izdvojiti 14 miliona eura, a radi se o zemljama iz kojih su turisti ostvarili 84,4 posto svih noćenja u 2012. godini. Gotovo trećinu čine neevropske zemlje.
U sklopu nove kampanje "Umijeće uživanja" Beč će na važnijim kulturnim manifestacijama širom evrope promovirati nove turističke znamenitosti kao što su "Umjetnička riznica" u Muzeju historije umjetnosti, gradska palača Liechtenstein, novi muzički centar Hora bečkih dječaka "MuTh" i "Zlatni kvart" za ekskluzivan šoping u historijskom ambijentu u 1. gradskom okrugu, saopćeno je iz Compressa Sarajevo.