Svijet

Asteroid prolazi blizu Zemlje

Sarajevo-x.com
Asteroid promjera 250 metara će proći blizu Zemlje. Iako ne postoje šanse da će asteroid udariti u naš planet, astronomi će usmjeriti radare i teleskope na njega da bi prikupili što više podataka , izvještava BBC.

Asteroid, koji nosi prilično dosadan naziv 2007 TU24, proći će kraj Zemlje na udaljenosti od 538.000, ulazeći u Mjesečevu orbitu.

Naučnici koji proučavaju ove objekte u Zemljinoj blizini izjavljuju da stijene slične veličine dođu u radijus Zemlje svakih nekoliko godina. Asteroid će biti vidljiv za velike teleskope, te amaterske koji su 7,6 ili više centimetara dugački.

Detaljno posmatranje asteroida 2007 TU24 će otkriti da li je u pitanju čvrst objekat ili jednostavno hrpa svemirskog smeća. Naše razumijevanje kako asteroidi nastaju će biti ključno u pripremi buduće odbrane od ovih prijetećih stijena.

Uzevši u obzir prosječan broj asteroida koji prođu blizu Zemlje (oko 7.000 otkrivenih i neotkrivenih prema američkoj Svemirskoj službi), objekat sličan asteroidu 2007 TU24 bi se mogao očekivati da prođe blizu Zemlje svakih pet godina.

Prosječan vremenski interval između stvarnog sudara asteroida sa Zemljom iznosi 37.000 godina.