Glavni izvršni direktor Adidasa Herbert Hainer izjavio je kako je Reebok savršen partner za Adidas zbog svoje pozicije na američkom tržištu, tržištu na kojem Adidas u posljednje dvije godine bilježi pad udjela.
Analitičari procjenjuju da je ovo spajanje dugoročno dobar posao pošto će Adidas moći smanjiti svoje distributivne i proizvodne troškove te spojiti odjele istraživanja i razvoja obiju kompanija. Prema procjeni Hainera u prve tri godine nakon spajanja uštede bi trebale dosegnuti između 120 i 125 miliona eura.
Najavljeno preuzimanje je najveća akvizicija Adidasa još od 1998. kada je preuzeo Salomon, a prema ponudi Adidas za svaku dionicu Reeboka nudi 59 dolara što predstavlja premiju od 34% u odnosu na zaključnu cijenu dionice u utorak.
Procjenjuje se da će nakon spajanja Adidas držati oko 28% svjetskog tržišta sportske obuće, tek nešto manje od Nikea koji drži oko 31% tržišta vrijednog 11,5 mlrd dolara.
Očekuje se kako će preuzimanje biti dovršeno do kraja prve polovine sljedeće godine.
Adidas će kroz transakciju preuzeti i Reebokove ugovore za opskrbu odjećom američkih vodećih sportskih liga u američkom nogometu i košarci - NFL i NBA.
Adidas je, inače, u drugom kvartalu ostvario dobit od 94 miliona eura što je 34% više od 70 miliona ostvarenih u istom razdoblju lani. Prihod od prodaje porastao je za 8% na 1,52 mlrd eura, javlja Bankamagazin.