Kampanja će trajati 18 dana, dakle do 26. decembra kada počinje izborna šutnja.
Vrijeme je to u kojem će četvero kandidata za predsjednika odnosno predsjednicu Hrvatske i službeno biračima predstavljati i tumačiti svoje izborne programe. To su Kolinda Grabar Kitarović (HDZ), Ivo Josipović (SDP), Milan Kujundžić (Savez za Hrvatsku) i Ivan Vilibor Sinčić (Živi zid).
Državna izborna komisija u predsjedničke izbore ulazi sa širim ovlastima u pogledu nadzora finansiranja. Za razliku od prijašnjih izbora, sada ima mogućnost u realnom vremenu pratiti donacije koje dolaze na račune kandidata, gdje se odlijevaju i na koje troškove.
Osam miliona kuna (oko dva miliona KM) iznos je koji svaki kandidat odnosno kandidatkinja može potrošiti na kampanju.
Kandidati kampanju mogu finansirati iz donacija i vlastitih sredstava. Donacije mogu prikupljati najkasnije do završetka kampanje, dakle do ponoći 26. decembra.
Pravne osobe mogu kandidatu donirati najviše 200 hiljada kuna (50 hiljada KM), fizičke, a to su građani i obrtnici, najviše 30 hiljada kuna (7,5 hiljada KM). Donacije mogu biti novčane, robne te u vidu usluge. Volonterski rad ne smatra se donacijom.