Nagrađivani govornici
11

Na Dane komunikacija u Rovinj stižu Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio: Zovu ih čarobnjacima riječi

L. S.
U dinamičnoj eri društvenih mreža vjerodostojno ispričana priča postaje glavni as u rukavu, a upravo će zato sudionike Dana komunikacija, festivala tržišnoga komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. aprila, inspirirati dvoje storytellera Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio.

"Dobar je rad nevidljiv, a tvoj je posao učiniti ga vidljivim. Stoga se zauzmi za ono u što vjeruješ i istakni se u životu i poslu", poručuje Marnick Vandebroek, globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener, ujedno slamka spasa za više od stotinu tvrtki, menadžera i stručnjaka diljem svijeta, od korporativnih divova do startupova, koje vješto pretvara u majstore komunikacije.

Neki ga smatraju certificiranim čarobnjakom riječi: kombinirajući sa svojim znanjima i vještine NLP-a (neuro-lingvističkog programiranja), također je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stane na pozornicu, očarati sve u prostoriji.

Svako može naučiti izražavati se na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspiriranje drugih i predstavljanje vlastitih ideja počinje s nama samima; našom pričom i načinom na koji je prenosimo.

Vandebroek svojom mudrošću obasipa sve željne znanja, potičući ih na djelovanje, što je i misija njegove knjige Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj pozornici Dana komunikacija pokazati kako u 10 minuta ili manje oblikovati briljantne priče vrijedne slušanja, uz, naravno, nezaobilaznu pomoć kvalitetnoga humora.

Upravo oni koji slušaju imaju moć, zato cilj dobroga storytellinga i jest očarati ih, a koja je tajna uspjeha kada je riječ o odnosu brenda i njegova korisnika?

Jessica Gioglio tvrdi da je ključ u stvaranju emocionalnih poveznica, življenju u trenutku i inspiriranju autentičnih razgovora koji mogu pomaknuti planine i najvažnije potaknuti akciju. Ova marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling svoju priču kroji oblikujući identitete velikih brendova poput Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra, a smatra da storytelling, osim što osvaja kupce, garantira i njihovu lojalnost.

TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling vodećim trendom za 2024., potiče marketinške stručnjake na pitanje – je li tradicionalni storytelling pao u zaborav i je li POV (point of view) njegova nova perspektiva? Što u vrijeme društvenih mreža znači lojalnost korisnika i postoji li na prezasićenom tržištu prostor za rast? U predavanju naziva Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives Jessica Gioglio sa sudionicima Dana komunikacija istražit će kako osloboditi storytelling njegovih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvaćanje nekonvencionalnosti može potaknuti neusporedivu kreativnost i angažman publike.

Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija. Sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide. Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije