Uz rast ukupnih sezonskih pokazatelja, koji su kulminirali u julu i augustu, zabilježen je pad dolaska turista iz Rusije, ali i stagnacija tradicionalnog tržišta poput Njemačke i Austrije.
Evropa ostaje najveća svjetska receptivna regija, ali najsnažniju stopu rasta u dosadašnjem dijelu godine bilježe destinacije Azije. Prema dugoročnim projekcijama UNWTO-a govori se o konstantnom padu Evrope u ukupnim svjetskim turističkim tržištima i postavlja se pitanje kako se nametnuti rastućem azijskom tržištu.
"Proteklih osam mjeseci bilježi se 494 miliona turističkih dolazaka u Hrvatsku, što je 25 miliona više u odnosu na isto razdoblje prošle godine", izjavila je Meri Matešić, direktorica Glavnog ureda HTZ-a
Najjača turistička regija je Istra koja ima gotovo 31 posto udjela u ukupnom turističkom prometu, slijede je regije s više od 17 posto, to su Kvarner i Splitsko-dalmatinska županija.
U proteklih osam mjeseci Grad Zagreb bilježi najveći rast ukupnog turističkog prometa, dok je Istra tokom ove godine zabilježila lagani minus u odnosu na prijašnje godine.
U noćenjima prednjače Nijemci s preko 20 posto, zatim Slovenci s 11,2 posto, potom turisti iz Češke i Italije.
Oglašavanje na Facebooku pokazalo se uspješnim s 950.000 fanova na stranici Love Croatia.
Najsnažniji rast ostvaren je iz zemalja Skandinavije, Poljske, Velike Britanije, SAD-a i Kanade, dok je na tržištu Rusije i Ukrajine zabilježen pad. Glavni razlog pada posjeta za 25 posto iz Rusije je uvođenje viza.