vijesti
10

PRO.PR konferencija okupila brojne stručnjake iz regije

FENA
U Sarajevu je danas svečano otvorena 12. PRO.PR konferencija kojoj prisustvuje od 200 učesnika iz osam zemalja regije, a brojni stručnjaci u naredna tri dana govorit će o javnoj upravi, robnim markama ili bredovima što su ujedno i osnovne teme konferencije.

Cilj konferencije je razmjena znanja i iskustva među najvećim regionalnim i evropskim stručnjacima za komunikaciju i brend menadžment.

Predsjednik Organizacijskog odbora PRO.PR-a Danijel Koletić je naglasio danas da Sarajevo postaje regionalni centar odnosa s javnošću.

Napomenuo je da struka odnosa s javnošću izlazi iz krize nakon tri godine i nastaju novi procesi, a stvaraju se i novi budžeti.

"Javna uprava i odnosi s javnošću u javnoj upravi kao i novi - digitalni mediji najveći su izazovi tržišta. Političari se moraju mijenjati, a isto tako ljudi koji se žele baviti odnosima s javnošću moraju upravljati digitalnim medijima", mišljenja je Koletić.

Upoređujući situaciju u regiji s BiH, Koletić je istaknuo da je zahvaljujući internetu kao edukacijskom alatu sve države u regiji imaju isti nivo znanja, međutim ono što je specifično menadžeri kompanija ne razumiju važnost odnosa s javnošću.

"Ne razumiju da odnosi s javnošću moraju biti posebna stavka u budžetiranju. Na tom području Slovenija prednjači, BiH je na petom mjestu od osam zemalja. To je zahvaljujući brojnim međunarodnim organizacijama koje su uz pomoć donacija implementirale različite programe", mišljenja je Koletić.

Jedan od današnjih predavača bio je voditelj odnosa s javnošću u IKEA-i Igor Štefanec koji je u svom govoru predstavio kompaniju IKEA u jugoistočnoj Evropi i njihovom pokušaju da uđu na ova tržišta.

"U kontekstu PR-a najviše smo otišli u Hrvatskoj budući da smo pred otvorenjem robne kuće tako da su određene stvari već iskomunicirane", kazao je Štefanec.

Istaknuo je i da je značaj ove konferencije u tome što je konačno pružena mogućnost da se predstave domaći primjeri onoga što je u ovoj oblasti urađeno i predstavi lokalni rad u regiji, a ne samo da se govori o globalnim primjerima o kojima možda svi već znaju.

U naredna tri dana neki od predavača bit će Zehra Gungor, predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću za 2014. godinu (IPRA, Alessandro Buttice, savjetnik za borbu protiv prijevara i sigurnost pri Europskoj komisiji, Sandro Baričević, direktor komunikacija Coca-Cole za Europu, Selma Riđanović Kenović, direktorica korporativnih komunikacija u Unicredit banci BIH, Alex Aiken, izvršni direktor za komunikaciju u Vladi Ujedinjenog Kraljevstva te Miša Lukić, direktor Leo Burnett Srbija i drugi.

Panel diskusije će moderirati Elvis Mujanović (Deutsche Gesselschaft f?r Zussamenarbeit), Richard Linning (Univerzitet u Sjevernoj Karolini, SAD) te Ekrem Dupanović, sarajevski novinar i urednik portala Media Marketing, a pridružit će im se renomirani stručnjaci iz područja medija, lokalne uprave, korporacija i nevladinih organizacija.

U okviru konferencije, održat će se i dodjela priznanja za doprinos razvoju struke odnosa s javnošću, PRO.PR Awards, koja su utemeljena povodom obilježavanja desete obljetnice PRO.PR konferencije, 2012. godine.