Četvrti dan mašinovođe RS-a i dalje insistiraju na obustavi rada jer nije postignut dogovor s menadžmentom o isplati razlike u plaćama.
Iz Uprave ŽRS-a, međutim, navode da su, uz pomoć "savjesnih“ mašinovođa ŽRS-a i susjednih željezničkih uprava, Željeznice RS-a u mogućnosti su da zadovolje osnovne prioritete u prijevozu.
"Za sada, šest mašinovođa i tri pomoćnika iskazali su lojalnost Željeznicama RS-a shvatajući njen značaj za privredu", tvrdi uprava tog preduzeća.
Prioriteti u ovom momentu su najznačajniji tereti i deblokada remonta pruge na dionici Srpska Kostajnica - Jošavka, čija je blokada izazvala štete od nekoliko stotina hiljada maraka za Željeznice RS-a.
Za to vrijeme mašinovođe koje ostaju pri svojim zahtjevima još jednu noć su provele u štrajku pod otvorenim nebom u dobojskoj radionici za održavanje šinskih vozila.
Traže isplatu razlike u zaostatku dodatnog primanja po tzv. kilometru u iznosu od 1,40 KM, kao i da se donese odluka da im se ova primanja ubuduće plaćaju 2,40 KM.
Za upravu je štrajk nelegalan i neprihvatljiv, a novca za ispunjavanje zahtjeva mašinovođa to preduzeće koje grca u gubicima - nema.