Tehnički problemi
63

ViK određenom broju stanovnika Sarajeva dostavio račune s pogrešnim iznosom dugovanja

D. Be.
Foto: Arhiv/Klix.ba
Foto: Arhiv/Klix.ba
Preduzeće KJKP "Vodovod i kanalizacija" d.o.o. Sarajevo je prošlog mjeseca određenom broju svojih korisnika ispostavilo račune s pogrešno prikazanim saldom. Greška je, kažu, tehničke prirode zbog prelaska na novi sistem dostave računa.

Kako saznajemo, određeni broj korisnika je dobio račune na kojim su prikazana dugovanja prema ViK-u, iako ona uopće ne postoje ili bar ne u iznosu koji je odštampan.

Iz ViK-a su za Klix.ba su pojasnili riječima da je došlo do tehničke greške s obzirom na to da je u augustu ove godine ovo preduzeće prešlo na novi sistem dostave računa putem preduzeća BH Pošta.

"Prilikom slanja podataka došlo je do tehničke greške koja je dovela do toga da su manjem broju korisnika na ispostavljenim računima pogrešno prikazana prethodna stanja duga", navode iz ovog komunalnog preduzeća.

Iako smo u upitu decidno tražili tačan broj korisnika koji su na svoje adrese dobili račune s pogrešno prikazanim prethodnim saldom, u ViK-u nisu dali odgovor na to pitanje, kao ni na naše interesovanje zbog čega javnost nije obaviještena o nastaloj grešci. To dovodi do logičnog zaključka da su određeni korisnici ViK-ovih usluga, koji nisu sami uvidjeli pogrešno prikazan saldo, uplatili iznos koji nisu dužni ovom preduzeću.

Ipak, iz ViK-a kažu da je preduzeće sve riješilo u direktnom kontaktu s korisnicima.

"Navedena greška je otklonjena. Izvinjavamo se našim korisnicima za tehničku grešku i napominjemo da je iznos tekućeg računa za vodu i odvodnju ispravan i da po istom korisnik može izvršiti plaćanje", kazali su za naš portal.