Susret Mašić - Hirano
0

Utvrđene smjernice za informatizaciju u školstvu

FENA
Damir Mašić (Foto: Edin Puzić/Sarajevo-x.com)
Damir Mašić (Foto: Edin Puzić/Sarajevo-x.com)
Federalni ministar obrazovanja i nauke Damir Mašić susreo se danas u Sarajevu sa Takuya Hiranom, generalnim menadžerom Microsofta za jugoistočnu Evropu i Lejlom Zukić- Krivdić, generalnim menadžerom Microsofta za BiH.

Razgovarano je o inicijativama vezanim za poboljšanje informaciono-komunikacione infrastrukture u školama u Federaciji Bosne i Hercegovine.

Rezimirani su rezultati dosadašnjih aktivnosti projekta i dogovorena je buduća saradnja na osnovu potpisanog “Memoranduma o razumijevanju“ za period 2009-2013. godine između Ministarstva i Microsofta BiH.

Dosadašnje aktivnosti su podrazumijevale podizanje tehnološke spremnosti škola, omogućavanje pristupa učenika računarima i tehnologijama kako u školi, tako i u njihovim domovima putem podrške programima koje pokreću vlade u Bosni i Hercegovini.

Novi projekti, o kojima je također razgovarano, uključivat će aktivnosti kao što su Partners in learning - Forum za nastavnike, Innovative Schools Program, Zaštita djece na internetu, nastavku saradnje na School i Campus Agreementu – ugovoru za škole i univerzitete, te Windows Multi-Point Server 2011 platformi u informatičkim kabinetima u školama.

Kompanija Microsoft je putem projekta “Partneri u učenju” u BiH planirala za pet godina uložiti oko 500.000 američkih dolara. Do sada su sredstva uložena u profesionalni razvoj nastavnog kadra, izradu školskih priručnika, uspostavljanje mreže inovativnih nastavnika koja će omogućiti bolju i efikasniju saradnju i razmjenu iskustava i materijala između nastavnika u našoj zemlji, ali i u regiji i šire.

Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke je do sada dalo značajan doprinos u odabiru nastavnika za obuku u alatima Microsofta, promoviranju udžbenika „101 ideja za inovativne nastavnike“, promoviranju takmičenja „Forum inovativnih nastavnika“, kao i konferenciji o zaštiti intelektualnog vlasništva te odabiru najboljih radova u okviru Projekta, saopćeno je iz Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke.