Uspješno završena kampanja "Djeci sa ljubavlju", donirano 100.000 KM

F
FENA
29.5.2018. u 07:57
72
1
Uspješno završena kampanja "Djeci sa ljubavlju", donirano 100.000 KM
72
1/8 Foto: D. S./Klix.ba
2/8 Foto: D. S./Klix.ba
3/8 Foto: D. S./Klix.ba
4/8 Foto: D. S./Klix.ba
5/8 Foto: D. S./Klix.ba
6/8 Foto: D. S./Klix.ba
7/8 Foto: D. S./Klix.ba
8/8 Foto: D. S./Klix.ba
Kupovinom brendova Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B donirano je 100.000 KM mališanima koji borave u domovima za djecu bez roditeljskog staranja širom Bosne i Hercegovine.
Kampanja je implementirana u svim maloprodajnim objektima u BiH, a trajala je od 1. februara do 31. marta.

Jedan od ciljeva kampanje je bio ukazati da su djeca jedna od najranjivijih skupina u našem društvu, a posebno djeca bez roditeljskog staranja. Pored toga želja je bila i podići svijest javnosti o potrebama djece u domovima. Djeca općenito, a posebno djeca u domovima, trebaju našu pažnju konstantno, a ne samo tokom praznika. Željeli smo ukazati na činjenicu da je domovima u kojima borave djeca bez roditeljskog staranja potrebno sve ono što svakodnevno kupujemo za svoja domaćinstva - saopćili su organizatori.

Od svake kupovine proizvoda brendova Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B se odvajao određeni iznos pa su tako i građani dali svoj doprinos kampanji “Djeci sa ljubavlju”.

U dogovoru sa predstavnicima domova odlučeno je da donacije budu u robi pa su tako djeca koja borave u domovima dobila kvalitetne proizvode pomenutih bredova, ali i drugih potrepština (bijela tehnika, vaučeri za kupovinu prehrambenih namirnica te namještaj u skladu sa potrebama svakog doma pojedinačno).

Kampanjom “Djeci sa ljubavlju” pokazalo se da se zajedničkim snagama može doprinijeti kvalitetnijem životu djece.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Komentari (1)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: