Podaci govore da je najveći napredak ostvaren u reformskoj oblasti "institucionalna komunikacija" - 58,21 posto, a najmanji u oblasti "informacijske tehnologije" - 32,26 posto.
Po nivoima vlasti najveći napredak ostvaren je u Brčko Distriktu i Republici Srpskoj, a izražen u procentima prelazi 48 posto.
Formiranjem Centralne jedinice za informiranje na nivou Vlade Brčko Distrikta te uspješnom implamentacijom triju projekata u oblasti "institucionalna komunikacija" napredak u ispunjavanju reformskih mjera, u odnosu na prethodni izvještajni period, povećan je za 17,77 posto. Radi se o projektima „Strateško komuniciranje”, „Obuka službenika za informiranje“ i „Uspostava mreže info polica“, koji su finansirani sredstvima Fonda za reformu javne uprave.
Ured koordinatora za reformu javne uprave i u polugodišnjem Izvještaju o napretku implementacije mjera iz AP 1, koji je upućen Vijeću ministara BiH na razmatranje, upozorava na to da se nizak stepen implementacije ogleda i u nedovoljnoj zastupljenosti mjera iz AP1 u godišnjim operativnim planovima rada vlada, dugotrajnim procedurama javnih nabavki, što otežava implementaciju projekata, ali i u nedovoljnom iznosu novca koji vlade izdvajaju za obuke.
Također, formiranjem Agencije za informatičko društvo BiH bio bi povećan procent ispunjenja reformskih mjera.
Pored izvještaja o nepretku, Vijeću ministara BiH upućen je i polugodišnji Izvještaj o radu Ureda te kvartalni izvještaj Fonda za reformu javne uprave za period april - juni 2010. godine.
Fond za reformu javne uprave do sada je odobrio finansiranje 14 projekata, od kojih su tri završena, a tri su u fazi realizacije. Vrijednost svih projekata je 10.961.451,83 KM.
Sredstva iz Fonda već su rezervirana za spomenute projekte, a Ured je pokrenuo aktivnosti i na osiguranju dodatnog novca za finansiranje Fonda za reformu javne uprave.
U suradnji s timom tehničke pomoći projekta „Nastavak podrške Uredu koordinatora za reformu javne uprave u BiH pri implementaciji Strategije reforme javne uprave i koordinaciji donatora” (EUPAR), koji finansira Delegacija Evropske komisije u BiH, Ured radi na razvoju dokumenata potrebnih za pripremu i implementaciju Akcionog plana 2.
Ponuđeni nacrt metodološkog pristupa za Akcioni plan 2 reforme javne uprave predviđa razvoj plana sektorskih reformi, polazeći od preporuka sadržanih u dokumentu Evropske komisije „Vodič u glavne administrativne strukture preporučene za implementaciju acquis“.
Iako neformalan, dokument sadrži pregled osnovnih struktura potrebnih za implementaciju pravne stečevine Evropske unije (acquis communautaire). U procesu pripreme plana, kako predviđa dokument, sudjelovat će predstavnici institucija Bosne i Hercegovine, Republike Srpske, Federacije BiH i Brčko Distrikta BiH, koji bi trebali identificirati institucionalne potrebe za ispunjenje kopenhagenškog/madridskog kriterija.