Domaće potpomognuto uvozom
1

FOTO / U Jamijevom asortimanu odnedavno proizvodi i iz drugih zemalja

Piše: E. G.
Bosanskohercegovačka kompanija Jami, koja od 2005. godine svoje proizvode predstavlja kao domaće, u protekla dva mjeseca je iznenadila svoje redovne kupce, jer je pod okriljem domaće kuhinje zapravo počela prodavati proizvode iz susjednih, ali i nekih drugih evropskih zemalja.
Tako je na pojedinim njihovim proizvodima jasno naznačeno da su uvezeni recimo iz Srbije ili Hrvatske. O čemu se radi zatražili smo objašnjenje u ovoj kompaniji.

Marketing menadžerica u Jamiju Nevena Sijerčić za Klix.ba je potvrdila informacije o uvozu.

"Pretpostavljali smo da će naši kupci reagovati na to, jer su navikli da je Jami sve ono što je domaće i što je napravljeno u Tešnju. Međutim, s razvojem kompanije htjeli smo upotpuniti asortiman. Potrošači su pokazali dosta interesa za smrznuto povrće, a ne postoji nijedan domaći brend koji to ima u ponudi. U principu, mi povrće nabavljamo iz raznih zemalja, poput Belgije, Poljske, Srbije..., plan nam je da svake sezone vidimo gdje je najkvalitetnije povrće", kaže Sijerčić.

Ona dodaje kako se u BiH na proizvode tolike količine povrća i tako da mogu zadovoljiti njihove potrebe, količinom i kvalitetom.

"Pazimo na kvalitet i same sirovine koje koristimo u fabrici. Mjesecima smo ispitivali šta je najkvalitetnije u ovom slučaju i onda smo odlučili da neko smrznuto povrće nabavljamo iz Belgije, nešto iz Poljske, nešto iz Srbije. Naš partner Libertas u Srbiji ima veoma dobru hladnjaču i mogućnost pakovanja voća i povrća, što mi nažalost u našoj fabrici još nemamo. Proizvodi, kada je u pitanju povrće, zaista sami po sebi nisu domaći, ali jesmo domaća kompanija. Jami ide tim putem domaće kuhinje, ali širenjem asortimana shvatili smo da je kvalitet ponekad negdje drugo, zbog toga ponešto i uvozimo. No, Jami je i dalje domaća kompanija koja zapošljava 200 ljudi", kazala je Sijerčić.

Inače, distribucija smrznutog povrća počela je u decembru prošle godine nakon što su, kažu u Jamiju, proveli istraživanje o kvalitetu tih proizvoda koje sada uvoze i prodaju.