{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima

S
25.11.2009. u 08:23
0
38
U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima
0
U BiH najneljubazniji odnos prema kupcima
Foto: Ilustracija
Kupci i gosti u šest država bivše SFRJ najljubaznije se uslužuju u Sloveniji, Hrvatska je na drugom mjestu, Crna Gora na trećem, a na začelju je BiH, podaci su istraživanja agencije "Heraklea".
Istraživanje o osnovama lijepog ponašanja, odnosno kvalitetu usluge, sprovedeno je od 2. do 12. novembra, a tajni kupci u Hrvatskoj i zemljama regije posjetili ukupno oko 800 maloprodajnih i ugostiteljskih objekata.

U svim zemljama, Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci pažnju su usmjerili na pet osnovnih elemenata dobre usluge - početni pozdrav, osmjeh, nuđenje pomoći, zahvalnost i završni pozdrav.

Istraživanje je pokazalo da se u svim zemljama ljubaznije dočekuju i uslužuju gosti u ugostiteljskim nego kupci u maloprodajnim objektima.

Crnogorski mediji prenose da su sve zemlje zajedno postigle rezultat 68,56 odsto, što ih je, ocjenjuju u "Heraklei", svrstalo u `osrednje đake` koji još moraju učiti.

Prema rezultatima istraživanja, najbolji rezultat od 76,15 odsto postigla je Slovenija, a slijedi Hrvatska sa ukupnim rezultatom 72,61 odsto.

Treća je Crna Gora sa 72,13 odsto, Makedonija 67,62 odsto i Srbija 64,78 odsto, dok je na posljednjem mjestu BiH sa ukupnim rezultatom 57,43 odsto.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: