Izvršeno je pečaćenje i zatvaranje 16 objekata, a zabranjena je upotreba 26 objekata koji su predstavljali opasnost po život i zdravlje građana.
Kako nam je rekao rukovodilac Službe Zijad Lugavić, tuzlanski inspektori su u proteklom periodu vršili nadzor, između ostalog nad komunalnim, sanitarnim, urbanističko-građevinskim, ugostiteljsko-turističkim, ali i putnim oblastima.
"Na ovim poslovima radio je 41 uposlenik Službe, a kako bi unaprijedili djelovanje uveli smo i rad tokom vikenda. Naši dežurni inspektori su vikendima radili prvenstveno na poslovima nelegalne prodaje, ali i na ostalim poslovima ukoliko su građani izrazili određeno nezadovoljstvo ili neki problem", istakao je Lugavić.
Poseban akcent Služba je u proteklom periodu stavila na izvršavanje pregleda svih ugostiteljskih objekata koji gravitiraju odgojno-obrazovnim ustanovama na području Tuzle, kako bi osigurali sigurnost djece po pitanju konzumiranja hrane iz tih objekata.
Kada je u pitanju naredni period, prema Lugavićevim riječima, u skladu sa metodologijom sistema upravljanja kvalitetom Služba za inspekcijske poslove Grada Tuzla napravila je plan rada za 2016. godinu.
"Trenutno radimo na edukaciji inspektora, a angažovani smo i na poštivanju kodeksa ponašanja državnih službenika, s obzirom da smo mi uprava na usluzi građanima", naglasio je Lugavić.
Jedan od planova u narednom periodu je i upošljavanje mlađih inspektora koji bi povećali efikasnost rada Službe za inspekcijske poslove Grada Tuzla.