{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tuzla: Daljinsko reguliranje prometa

F
4.8.2008. u 17:17
0
0
Tuzla: Daljinsko reguliranje prometa
0
Tuzla: Daljinsko reguliranje prometa
Na današnjoj sjednici Kolegija općinskog načelnika utvrđen je prijedlog odluke o osnivanju javnog komunalnog poduzeća "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla" d.o.o. Tuzla.
Ovo poduzeće bavit će se planiranjem i organiziranjem rada na svim javnim parkiralištima i garažama i njihovim održavanjem, a sudjelovat će i u izradi programa održavanja objekata zajedničke komunalne potrošnje iz oblasti parkiranja.

Javno komunalno preduzeće "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla" imat će obavezu praćenja, proučavanja i analiziranja stanja u oblasti režima parkiranja i garažiranja vozila na području grada, a predlagati će i mjere za poboljšanja i izmjene.

Nadzor nad daljinskim reguliranjem prometa putem centralnog upravljačkog mjesta - zeleni val, te video nadzor u gradu, također će biti obveza ovog preduzeća.

Kada je riječ o nabavci opreme za automatsku naplatu parkiranja, prošle godine je rađena projektna dokumentacija. Tender je raspisan u travnju mjesecu ove godine, a javno otvaranje prispjelih ponuda zakazano je za sutra u prostorijama Službe za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica Općine Tuzla.

Sukladno potpisanim protokolima između BIT centra i Općine Tuzla, od 1. siječnja 2009. godine Javno komunalno preduzeće "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla" d.o.o., preuzelo bi i poslove daljeg, razvoja, izgradnje i održavanja bežičnog interneta na području općine Tuzla. S tim u vezi, direktor BIT centra Robert Martić upoznao je na današnjem kolegiju načelnika s aktivnostima koje se provode u realizaciji projekta bežičnog interneta istakavši da poslovi teku po predviđenoj dinamici i da se očekuje završetak prve faze početkom sljedećeg mjeseca.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: