Prava vrijednost ovog vida komunikacije turističkog sadržaja naše zemlje, počiva upravo na činjenici da se ljudi u današnje vrijeme praktično ne odvajaju od svojih mobilnih uređaja, što je posebno tačno za korisnike smarthphone telefona u zapadnim zemljama.
Zamislite vrijednost prezentovanja turističke ponude koja je uvijek nadohvat ruke potencijalnog turiste, dostupna 24 sata dnevno, kako korisniku, tako i njegovim prijateljima i poznanicima na pokaz. Prema podacima iz prethodne godine, BH Navigator dnevno pohrani na telefon prosječno 20-novih korisnika, što znači da broj njegovih korisnika raste svaki dan.
Prvi mobilni turistički vodič Bosne i Hercegovine - BH Navigator, koji je kreirala Mark IN agencije za komunikacije, potpuno je besplatan za korisnike iPhone telefona i dostupan je svima. Tokom 2011. godine, BH Navigator postao je dostupan i korisnicima svih drugih telefona putem mobilne stranice m.bhnavigator.ba, a svim turističkim objektima omogućen je upis sadržaja u ovu aplikaciju.
U prvu verziju ove mobilne aplikacije uvrštene su turističke ponude Banje Luke, Sarajeva i Mostara. Uskoro će biti uvrštena i opcija dijeljenja željenog sadržaja putem socijalnih mreža Facebook i Twitter, što će omogućiti preporučivanje sadržaja korisnika svojim prijateljima na socijalnim mrežama.
Uprkos podatku o više od 5000 korisnika iz 51 zemlje svijeta, prvi i jedini mobilni turistički vodič Bosne i Hercegovine, i godinu dana kasnije, ostao je bez podrške institucija koje su zadužene za promociju turizma, kao što su Federalno ministarstvo okoliša i turizma, Turistička zajednica FBiH, gradova Banje Luke, Sarajeva, Mostara te Turističke organizacije RS.
Više informacija o prvom turističkom vodiču BH Navigator možete pronaći na www.bhnavigator.ba.