Predstavništvo Toyote za BiH organizira u nedjelju, 6. jula rafting na Neretvi, uz akciju čišćenja kanjona i obala Neretve u kojoj će učestvovati uposlenici i poslovni partneri ove kompanije.
Rafting i akcija čišćenja završni su dio Toyotine pan-evropske "Green Month" kampanje započete u junu s ciljem promoviranja ekološkog pristupa ove kompanije.
Cilj kampanje je bio podići svijest svih Toyotinih uposlenika o važnosti brige o okolišu. Ovogodišnja tema i slogan kampanje usmjereni su ka zaustavljanju klimatskih promjena.
-Inovativna ekološka rješenja primjenjujemo na sve aspekte životnog ciklusa vozila - od projektiranja, preko proizvodnje i upotrebe vozila, do recikliranja, navode u Toyoti BiH.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
"Zaštitni znak Konjica"