Grupa kreativnih studenata Ekonomskog fakulteta u Sarajevu je sa svojim mentorima prof. dr. Nenadom Brkićem i ass. mr. Melikom Husić drugi put učestvovala na takmičenju InterAd 2007. godine, organizovanom od IAA (International Advertising Association).
Ovaj vrhunski tim je uz mnogo truda i dobrih ideja, osvojio 3. mjesto u Evropi i tako svrstani među deset najboljih u svijetu.
Studenti su imali zadatak da pripeme komunikacionu kampanju za klijenta "UN Millennium Campaign".
Članovi ovog tima, koji je ušao u svjetski top 10 su: Benis Arapović, Maja Arslanagić, Denis Berberović, Omar Husić, Selma Kadić, Kemal Koštrebić, Amila Kurtović, Mirza Lazović, Nermina Mašala, Dina Pašić, Samir Perenda i Lejla Velić.
Međunarodna asocijacija oglašivača (International Advertising Association) organizuje ovo takmičenje već jedanaest godina. Ovo je drugi put da Ekonomski fakultet učestvuje sa svojim radom. Mentori, dr. Brkić i mr. Husić, su ponosni na svoje studente i namjeravaju okupiti grupu kreativnih studenata i slijedeće godine, saopćeno je iz Odjela za odnose s javnošću Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.