BiH
0

Sve Globtourove linije normalno prometuju

FENA
Sve linije tvrtke Globtour iz Međugorja i dalje normalno prometuju, ali putnici koji koriste usluge te tvrtke, važeće putne karte ne mogu kupiti na autobusnom kolodvoru Autoprijevoz bus-a u istočnom dijelu grada Mostara, poručilo je rukovodstvo Globtoura na današnjoj konferenciji za novinare.

Direktor Globtoura Međugorje Rajko Zelenika kazao je kako su se pojavile netočne informacije da su neke linije te tvrtke ukinute iz Mostara te kako je zbog neprofesionalnog ponašanja osoblja kolodvora Autoprijevoz bus Mostar istima nije dopuštena prodaja karata za polaske Globtourovih linija.

Zelenika je napomenuo kako je Autoprijevoz bus Mostar, unatoč Globtourovoj odluci i obavijesti kako mogu prodavati samo po jednu kartu po svakom polasku, nastavio prodavati Globtourove karte u neograničenom broju.

"Tako se u više navrata dogodilo da su putnicima podvalili nevažeću katu, uzeli im novce, a putnici s takvom kartom nisu mogli ući u naše autobuse. Da bi nas prisilili da primimo putnike s nevažećim kartama, nepodizanjem rampe na izlasku autobusa sa njihovog kolodvora, osoblje Autoprijevoza bus-a Mostar fizički je zapriječilo izlazak naših autobusa s kolodvora i nastavak prometovanja naših linija prema voznom redu, o čemu smo pravodobno obavijestili i policijske i inspekcijske organe HNŽ-a i FBiH", kazao je Zelenika.

On je dodao kako nadležno ministarstvo prometa i inspekcija do sada nisu u potpunosti djelovali u tom slučaju te da su Globtourovi autobusi bili prisiljeni da ne ulaze u prostor kolodvora Autoprijevoz bus-a Mostar, već da su putnike primali na obližnjem stajalištu autobusa za gradski prijevoz.

Po Zelenikinim riječima, Globtour je spreman poštivati obvezu korištenja i plaćanja perona autobusnog kolodvora u Mostara, ali ne i trpjeti neprofesionalna odnos tog osoblja koje na silu želi raspolagati slobodnim mjestima i neograničenom prodajom Globtourovih karata.

Ako bi Gloptoru svim kolodvorima dozvolio neograničenu prodaju karata došlo bi do određenih problema s prodanim kartama i nepostojanjem slobodnih mjesta, kazao je Zelenika, dodavši kako Globtuor kao prijevoznik po odobrenoj liniji stavlja određeni alotman sjedala prema svakom pojedinom prodajnom mjestu što je utemeljeno na zakonskim propisima.

"Unatoč činjenici da smo imali najviše polazaka s kolodvora Autoprijevoz busa, nama je bila zaračunata najveća dozvoljena cijena pristajanja autobusa kao i provizije po prodanim kartama", istaknuo je Zelenika.

On je dodao kako pozadina cijelog slučaja potječe od toga što je vlasnik autobusnog kolodvora lokalna prijevozna kuća, što je gotovo nezabilježen slučaj u okuženju, te da time kolodvor ne pruža svim prijevoznicima svoje usloge pod jednakim uvjetima.

Kolodvor, ako želi biti pošten i jednakopravan prema svojim korisnicima usluga, onda mora biti operiran od tereta vlasništva lokalne autobusne kompanije, napomenuo je Zelenika.

Također, u Globtouru su poručili svim oštećenim putnicima da im se stavljaju na raspolaganje te da se prodaja važećih karata za sve polaske te tvrtke obavlja u agencijama Mediteran tours te u poslovnici Globtoura.