"Voda vrijedi da se štedi"
0

Srednja strukovna škola Livno napravila najbolju maketu kruženja vode u prirodi

Klix.ba
U Elektrotehničkoj školi za energetiku u Sarajevu održana je izložba radova prijavljenih na konkurs "Kruženje vode u prirodi", kao i proglašenje pobjednika.

Konkurs je priređen u sklopu kampanje "Voda vrijedi da se štedi", koju su zajednički organizovali Fond za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine i agencija McCann Erickson Sarajevo, a koja je imala za cilj podizanje javne svijesti o značaju vode i njenom očuvanju.

Prvo mjesto na konkursu, prema ocjeni stručnog žirija, osvojili su učenici Srednje strukovne škole Livno. Drugo mjesto pripalo je učenicima Osnovne škole Ruđer Bošković iz Orašja, dok su treće mjesto podijelili učenici Internacionalne privatne gimnazije iz Mostara i učenici osnovne škole Centra za djecu i omladinu sa posebnim potrebama Los Rosales, također iz Mostara.

Dobitnici prve nagrade su osvojili laptop, drugoplasirani su za svoj rad nagrađeni kamerom, a dobitnici treće nagrade foto aparatima.

"Za sve članove žirija, veliko je zadovoljstvo bila činjenica da se na konkurs prijavio ovako veliki broj škola iz cijele Federacije Bosne i Hercegovine. Samim tim, ocijeniti radove nije bilo nimalo jednostavno, jer su svi iznimno kvalitetni te rađeni sa izrazitom posvećenošću. Učenici nisu razmišljali samo o prostom prikazivanju kruženja vode, nego su prikazali uništenje okoliša i sve druge negativne uticaje na ovaj prirodni proces. Zato od srca čestitamo svim učesnicima. Ova kampanja je pokazala da postoji potreba za podizanjem javne svijesti o značaju i očuvanju vode, te da se mladi ljudi trebaju aktivno uključiti u taj proces", istakla je dr.sci. Suvada Borić Šaćiragić, stručni saradnik na ovom projektu.

Kao jedna od mnogobrojnih aktivnosti koje su činile ovu kampanju, u osnovnoj školi "Aleksa Šantić" u Sarajevu realizovan je i projekat zamjene starih slavina sa potisnim štednim slavinama. Nakon mjesec dana od ugradnje ostvarene su uštede, a procesom mjerenja i usporedbe rukovode učenici ove škole.

Kampanja "Voda vrijedi da se štedi" pokazala je da je ova tema posebno zanimljiva mlađoj populaciji, te da su mladi spremni uključiti se i u druge slične projekte očuvanja okoliša.