Zloupotreba
933

SDA već izbacila automiris koji je izazvao reakcije, nisu smjeli koristiti zvanični grb općine

B. R.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Predizborna kampanja za lokalne izbore zvanično nije počela, ali se stranke uveliko pripremaju za izbore. Ilidžanska Stranka demokratske akcije (SDA)već priprema predizborne rekvizite. Među njima je i miris za automobile koji je izazvao reakcije korisnika društvenih mreža.

Na mirisu su istaknuti fotografija kandidata SDA za načelnika Fikreta Prevljaka, ali i zvnaični općinski grb. Međutim, SDA nije smjela iskoristiti općinski grb u predizborne svrhe na šta jasno ukazuje općinski Statut. Članom 8. Statuta Općine Ilidža je jasno definisano pod kojim uslovima se može koristiti grb.

"Odlukom Vijeća utvrđuju se uslovi i postupak za davanje odobrenja fizičkim i pravnim licima za upotrebu službenog naziva i obilježja Općine Ilidža", navedeno je.

Foto: Statut Općine Ilidža
Foto: Statut Općine Ilidža

Vijećnik Socijaldemokratske partije (SDP) Samir Avdić je u izjavi za Klix.ba potvrdio da Općinsko vijeće nikada nije razmatralo da li da se SDA-u dopusti korištenje grba za predizborne aktivnosti.

"Ne, nikada nije razmatrano, Oni su zloupotrijebili grb Općine Ilidža kao što su sve vrijeme zloupotrebljavali njene resurse, njen budžet i institucije. Oni jednostavno to opće doživljavaju kao stranačko i privatno", poručio je Avdić.

Na navedeni predizborni rekvizit SDA reagirala je javnost nakon što su njegove fotografije objavljene društvene mreže. Komentari korisnika društvenih mreža su različiti - od onih kritičkog do satiričnog karaktera.

[TWITTER]1298576154924929025[/TWITTER]

Za mnoge je to bio povod da problematiziraju kako će stranke voditi predizbornu kampanju.

Sudeći po iskustvu prethodnih predizbornih kampanja, za očekivati je da će automiris SDA biti jedan u nizu rekvizita i predizbornih poteza koji će izazvati reakciju građana.
Zbog pandemije koronavirusa stranke će biti primorane da osmisle drugačiju komunikaciju sa biračima jer će morati smanjiti direktni kontakt s njima. Sigurno je da će im upravo društvene mreže biti primarno sredstvo komunikacije. Ko će uspješno i odgovarajuće komunicirati sa biračima u okolnostima pandemije znat ćemo vrlo brzo.