Tuzla
103

SDA TK poručila Izetbegoviću: Bolje da odemo u opoziciju ako nismo u stanju ispuniti obećanja

Klix.ba
Mirsad Kukić (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Mirsad Kukić (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Kantonalni odbor SDA u Tuzlanskom kantonu (TK) poručio je rukovodstvu SDA da je bolje da odu u opoziciju ukoliko nisu u stanju ispuniti obećanja koja se odnose na infrastrukturne projekte. Oni su naveli i da određeni funkcioneri iz TK vrše pritisak na Izetbegovića kako bi destablizovali Kantonalni odbor SDA u TK na čelu sa Mirsadom Kukićem.

Izvršni odbor Kantonalnog odbora SDA Tuzlanskog kantona oglasio se saopćenjem za javnost u kojem je dao punu podršku predsjedniku SDA Bakiru Izetbegoviću u razrješavanju vrlo složene situacije u državi i stranci, kao i podršku potpredsjedniku SDA i predsjedniku KO SDA TK Mirsadu Kukiću u njegovom radu u Predsjedništvu SDA i vođenju Kantonalnog odbora SDA u TK.

SDA u TK predlaže Izetbegoviću ili Kolegiju da primi delegaciju SDA iz TK kako bi ga upoznali o aktivnostima koje provodi KO SDA TK na čelu sa Kukićem kao i o aktivnostima Skupštine i Vlade Tuzlanskog kantona.

"Izvršni odbor KO SDA TK osuđuje i smatra neprimjerenim i politički štetnim za SDA pritiske i ucjene koje se vrše od pojedinaca prema predsjedniku stranke Bakiru Izetbegoviću, dezinformišući ga, a sve u cilju da se zadovolje lični interesi ili pojedinačni interesi pojedinih općinskih odbora SDA TK iz kojih dolaze, i destabilizira KO SDA TK na čelu sa predsjednikom Kukićem", piše u saopćenju za javnost.

Oni traže i da se zaustavi vaninstitucionalno djelovanje pojedinaca iz vrha SDA i da se poštuju legalno izabrani organi stranke kao i Statut SDA. Dodaju i da traže da se predstavnici SDA sa područja Tuzlanskog kantona u višim i organima vlasti počnu odgovorno ponašati prema kantonu iz kojeg dolaze.

"Tražimo da se zauzmu da autoput Beograd–Sarajevo treba proći kroz Tuzlanski kanton. Potrebno je učiniti i dodatne napore na završetku brze ceste Sarajevo–Tuzla, te pristupiti izgradnji brze ceste Tuzla-Orašje i Žepče-Banovići. Izvršni odbor KO SDA TK traži da se što hitnije u proceduru stave Izmjene Zakona o pripadnosti javnih prihoda i Zakona o ino dugu i zaduživanju, gdje Tuzlanski kanton primjenom postojećih zakonskih rješenja ima najveću štetu u odnosu na ostale. U protivnom Zakon o porezu na dohodak, kojeg predlaže Vlada FBiH, ne treba usvojiti u ponuđenom tekstu, jer bi najveću štetu implementacijom tog Zakona imao Tuzlanski kanton i po tom osnovu 17 miliona prihoda manje u budžetu. Tražimo da se poduzmu sve neophodne radnje kako bi se implementirali energetski projekti Termo blok 7 i Termoelektrana Banovići za koje smatramo da su od suštinske važnosti za Tuzlanski kanton i ukupnu energetsku stabilnost FBiH. Za ove projekte Tuzlanski kanton ne traži pomoć nego traži samo garanciju za implementaciju istih, jer za razliku od ostalih zaduženi iznos vraćaju privredni subjekti. Izvršni odbor KO SDA TK traži da se poduzmu neophodne radnje kako bi Koridor 5 C dijelom prošao kroz Tuzlanski kanton u vidu Y kraka na potezu Žepče-Tuzla-Orašje", piše u saopćenju.

Dalje se navodi da "koliko ovi projekti ne bi bili izvjesni, IO KO SDA TK smatra da bi bilo bolje otići u opoziciju jer nebi bila ispoštovana predizborna obećanja".

Potpredsjednik SDA i zamjenik predsjedavajućeg Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH Safet Softić kazao nam je da u potpunosti podržava inicijativu da autoput Beograd - Sarajevo treba ići kroz Tuzlanski kanton.

"To sasvim sigurno može imati ekonomsko i svako drugo opravdanje. Za BiH bilo bi važno da se povežu Sarajevo i Tuzla boljom komunikacijom, a u nastavku Brčko i Bijeljina. To bi bila dobra kombinacija koja bi obogatila vitalni dio BiH u kojem živi jako puno ljudi koji imaju privrednu i ekonomsku moć", kazao nam je Softić.

Što se tiče Koridora 5 C on nam je rekao da ne vidi nikakve mogućnosti da se Koridor 5C prebaci na Tuzlu jer je to već gotova stvar.

"Ne znam na šta se to što su naveli odnosi. Ja sam govorio o brzoj cesti Sarajevo-Beograd koja bi mogla sa Koridora 5C spojiti se sa Tuzlom i dalje, a nije mi poznato na šta se to odnosi. Mislim da su pristupne tačke Koridora 5C već određene i one ne mogu praktično trpiti tu vrstu izmjena", zaključio je Softić.