Kako nam je rekao Enes Arifhodžić, direktor Turističke zajednice FBiH, to su odlični podaci i zahvaljujući dolascima turista u maju i septembru Sarajevo je ostvarilo bolje rezultate nego prošle godine i ukupni rast od 6,7 posto. Posjećamo da je na nivou BiH došlo do pada broja dolaska turista za više od pet posto.
Sarajevo, kao i većina drugih turističkih destinacija u BiH, ima problem sa kratkim zadržavanjem turista. U glavnom gradu naše zemlje gosti se u prosjeku zadržavaju manje od dva dana. Arifhodžić je rekao da je Sarajevo tranzitno područje i da je uvijek imalo takav trend.
"Da bi se turisti duže zadržali potrebno je obogatiti ponudu i sadržaj", rekao je Arifhodžić.
On je istakao veliki problem sa kojim se suočava Turistička zajednica, a to je smanjenje budžeta od 50 posto.
"Čim počnemo sa dobrim radom, kao da nas namjerno vraćaju unazad. Turistička zajednica je u 2003. godini imala 0,5 feninga od članarine koja je jedan od dva osnovna načina finansiranja, a danas tek 0,02 feninga", rekao je Arifhodžić.
On je rekao da je uslijed budžetskog deficita prva na udaru promocija koja je najvažnija.
"Iako kod nas ljudi reklamu smatraju troškom, reklama je investicija. Umjesto da ulažemo sve više mi smo to morali smanjiti", izjavio je Arifhodžić za Sarajevo-x.com
Dodao je da stranci još od rata imaju negativnu viziju o BiH, pojačanu ovim suđenjima u kojima se stalno spominje rat i da je važno da se radi na promjeni svijesti ljudi u inostranstvu, a to se, kako je rekao Arifhidžić, može uraditi jedino promocijom i reklamom.