BiH
0

Sarajevo dobija polaznu turističku tačku "Sarajevo susret kultura"

Klix.ba
"Sarajevo susret kultura" naziv je projekta istoimene nevladine organizacije koja nastoji promovisati jednu novu turističku atrakciju, a to je lokacija koja će na jednom mjestu objediniti historijski i kulturni opis Sarajeva. Ta lokacija, koja na najbolji način oslikava susret kultura u našem gradu je u neposrednoj blizini Gazi Husrev-begovog bezistana, odnosno Velike avlije.

Upravo na tom mjestu NVO "Sarajevo susret kultura" namjerava postaviti simboličan znak koji će biti polazna turistička tačka u gradu Sarajevu, a sa koje će posjetilac jasno moći vidjeti susret različitih kultura u našem gradu. Geografski gledano, ova polazna tačka će, gledano prema stranama svijeta, na istoku upućivati na osmanlijski trgovački grad, a u smjeru zapada na modernu zapadnjačku kulturu. Ovo će biti prilika da se Sarajevo promovira kao jedini grad u Evropi koji može biti simbol multikulturalnosti i otvorenosti, a bio bi to i značajan doprinos kandidaturi Grada Sarajeva za Evropsku prijestonicu kulture.

Dino Mujkić, predstavnik NVO "Sarajevo susret kultura" i istoimenog projekta prezentirao je ovaj projekat i ideju načelniku Ibrahimu Hadžibajriću, zatraživši podršku Općine Stari Grad. Načelnik Hadžibajrić je podržao ideju i obećao da će Općina obezbijediti svu potrebnu dokumentaciju za rekonstrukciju dijela ulice Ferhadija gdje bi trebao biti postavljen znak. To će podrazumijevati podizanje postojećih ploča na pomenutoj lokaciji i postavljanje nove armirano betonske ploče debljine 10 cm, na koju će se postaviti nove ploče debljine 8 cm, poput onih ranije postavljenih prilikom rekonstrukcije dijela Ferhadije.

"Dogovorili smo se da mi angažujemo firmu koja će izvršiti predmjer i predračun radova, te izvedbeni projekat, na osnovu čega će nam Općina izdati potrebne saglasnosti. Ukoliko sve bude išlo po planu, projekat ćemo realizovati u proljeće 2013. godine", rekao je Mujkić nakon susreta sa načelnikom.

Otvaranjem nove turističke atrakcije očekuje se i porast broja turista u našem gradu, a prepoznatljivi znak kreiran u svrhu ovog projekta predstavlja i novi mogući brend koji bi se distribuirao širom svijeta.