BiH
136

Šaćiragić: Nove cijene usluga prijevoza Centrotransa od 10. marta

FENA
Odluka o korekciji ili smanjenju cijena usluga prijevoza firme Centrotrans Eurolines postaje aktuelna od ponedjeljka,10. marta, kazao je danas u Sarajevu predsjednik Nadzornog odbora ove firme Muhamed Šaćiragić.

Naglasio je da je ovo dio poslovne odluke koja je donesena na sastanku Upravnog odbora, nakon izuzetno obimne analize kojom se pozicionirala i uloga ove kompanije u saobraćajnom sistemu Kantona Sarajevo i BiH.

"Tako će karta Sarajevo - Zenica s 13,10 biti snižena na 11,50 KM, a karta na relaciji Sarajevo - Fojnica bit će 8,50 umjesto 11,90 KM. Putnik će na relaciji Sarajevo - Kobilja Glava plaćati jednu umjesto 1,60 KM. Od Sarajeva do Busovače karta će koštati devet umjesto dosadašnjih 13,60 KM", naglasio je Šaćiragć.

Kazao je da je ovo jako krupna i hrabra odluka, dodajući da je ova ilustracija i samo jedan dio relacija na kojima su snižene cijene.

Naglasio je da je najvažnija osoba u ovoj firmi putnik te da očekuje da će ova korekcija cijena imati pozitivan odziv putnika.

"Na nivou Kantona Sarajevo cijene usluga formira sam Kanton, dok na nivou BiH formiranje cijena usluga je slobodno. Svjesni smo da je u BiH teško ekonomsko stanje koje se loše reflektuje na standard stanovništva", podsjetio je.

Šaćiragić je podsjetio da se u BiH ne poštuju zakonski propisi kada je u pitanju prijevoz putnika, jer svako zakone tumači na svoj način, dodavši da postoji i nelojalna konkurencija, jer su državni organi neefikasni u suzbijanju korupcije i nelegalnog rada.

Kako je kazao, firma Centrotrans Eurolines u prošloj godini bilježi stabilniju cijenu energenata, što je također jedan od razloga za smanjenje cijena prijevoza.

"Centrotrans Eurolines je organizacija koja svoje poslovanje zasniva na principima tržišne ekonomije pri čemu se u cijelosti poštuje zakon i svi zakonski propisi", potcrtao je Šaćiragić.

Naglasio je da je ova firma od 1996. godine po osnovu poreza i doprinosa uplatila u državni budžet više od 110 miliona KM, što je dovoljno za kupnju 500 novih autobusa, a kompletan drumski saobraćaj BiH od završetka rata u BiH nije kupio toliko autobusa.