Ministrica Alić
0

Razgovor o projektima iz oblasti obrazovne reforme

FENA
Federalna ministrica obrazovanja i znanosti Meliha Alić održala je danas sastanak s direktorima svih prosvjetno-pedagoških zavoda u Federaciji BiH s ciljem uspostavljanja konkretne suradnje u provedbi projekata iz oblasti obrazovne reforme u FBiH, saopćeno je iz Ministarstva obrazovanja i nauke FBiH.

Na sastanku su konkretizirane aktivnosti o organiziranju okruglih stolova na temu "Prevencija nasilja u obitelji" te o analizi i evaluaciji nastavnih planova i programa za devetogodišnje osnovno obrazovanje u FBiH.

S obzirom da je Federalno ministarstvo obrazovanja i znanosti uradilo sveobuhvatan dokument pod nazivom "Analiza nastavnih planova i programa i postojanje zajedničke jezgre u njima", dogovoreno je da najstručniji timovi prosvjetno-pedagoških zavoda razmotre dokument i daju smjernice za njegovo realiziranje.

Jedna od preporuka Analize je razviti postojeće zajedničko jezgro Okvirnog nastavnog plana i programa za devetogodišnje osnovno obrazovanje te definirati cjelokupni dokument tog Okvirnog nastavnog plana i programa s jasno naznačenim tokovima reforme, ciljevima i zadaćama osnovnog školskog koncepta u FBiH te programskim obilježjima nastavnog plana i programa i ishodima učenja.

S ciljem realiziranja tog zahtjevnog zadatka Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke će organizirati okrugle stolove na temu "Analiza Okvirnog nastavnog plana i programa i definiranje konačnog dokumenta" i to u Sarajevu, Tuzli, Zenici, Mostaru i Bihaću.

Federalno ministarstvo obrazovanja i znanosti napravilo je Prijedlog operativnog plana za oblast obrazovanja u skladu s Akcijskim planom prevencije nasilja u obitelji, a u kojem je predviđeno formiranje Ekspertne grupe čiji će zadatak biti uraditi program obuke, odnosno trening trenera koji će u školama prenijeti znanje iz te oblasti.

Na sastanku direktori prosvjetno-pedagoških zavoda su se zahvalili na uspostavljenom partnerskom odnosu s Federalnim ministarstvom obrazovanja i nauke, navodi se u saopćenju.