Promo
5

Raiffeisen banka organizovala webinare za klijente kao doprinos prevazilaženju poteškoća

Sponzorirani članak
Raiffeisen banka se odlučila organizovati webinar za svoje klijente u nastojanju da održe kontakt s klijentima te da im daju doprinos u prevazilaženju poteškoća uzrokovanih aktuelnom pandemijom.

"Prilikom definisanja tema, uzeli smo u obzir informacije koje smo dobili od klijenata, te smo u skladu s njihovim oblastima interesovanja odabrali niz izuzetno aktuelnih sadržaja. Drago nam je što s našim klijetima možemo podijeliti znanje i informacije, iako usljed pandemije koronavirusa nismo u prilici održati planirane događaje za naše klijente", izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.

"Prihvatili smo izazov u skladu s okolnostima i implementirali novi način druženja s našim klijentima te me izuzetno raduje što su reakcije klijenata već nakon prvog održanog webinara izuzetno pozitivne. Posebno mi je zadovoljstvo što je već u samom početku interesovanje koje su klijenti pokazali za webinare zaista veliko", dodao je.

Karlheinz Dobnigg
Karlheinz Dobnigg

Nakon prvog uspješnog online seminara, Raiffeisen banka će nastaviti u kontinuitetu organizovati webinare za svoje klijente, fizička i pravna lica. Stručni predavači će poslovnim subjektima prezentirati informacije vezane za različite aspekte rada u vrijeme pandemije COVID-19, dok će se teme za stanovništvo odnositi na očuvanje zdravlja u izazovnom vremenu u kojem se nalazimo.

Organizacija online seminara predstavlja odgovor na potrebe klijenata u situaciji koja zahtijeva novi način shvatanja života i nove oblike ponašanja. Klijenti će od Banke dobiti poziv da se pridruže webinaru koji sadrži detaljnije informacije, nakon čega se trebaju registrovati. Učešče na webinaru je besplatno, a po završetku predavanja klijenti imaju priliku da predavaču postave pitanja.