Nisu uvažene primjedbe
0

Prijevoznici iz RS-a prijete štrajkom

FENA
Predstavnici Ministarstva saobraćaja i veza, Udruženja prijevoznika za unutrašnji i međunarodni transport i Privredne komore Republike Srpske (RS) zaključili su danas da državno Ministarstvo transporta i komunikacija u radnu verziju pravilnika nije unijelo prijedloge predstavnika iz RS-a koji su usaglašeni na zajedničkom sastanku 26. januara ove godine.

Članovi radne grupe iz RS-a zauzeli su stav da je Ministarstvo transporta i komunikacija BiH, kako se navodi, u tom smislu postupilo neprofesionalno i nekorektno.

„Istaknuto je i da je nedopustivo da se tri i po mjeseca čekalo na radnu verziju teksta u koju nisu unesene njihove primjedbe, a da je rok za donošenje nacrta pravilnika prema rješenju ministra Rude Vidovića bio 1.decembra 2010. godine“, saopćeno je nakon ovog sastanka na kome je razgovarano o radnoj verziji izmjena i dopuna Pravilnika o uslovima i postupku izdavanja licenci za obavljanje međunarodnog drumskog prijevoza putnika, stvari i opasnih materija.

Nadležni predstavnici RS-a su ukazali i na potrebu da se zajednička radna grupa sastane u što kraćem roku i da se pokuša uraditi pravilnik do kraja maja ili da se prolongira primjena postojećeg pravilnika.

Istovremeno, predstavnici Udruženja prijevoznika iz RS-a za unutrašnji i međunarodni transport ostali su pri stavu da će održati najavljeni štrajk 2.juna, ukoliko se ne ispoštuje dogovoreno na sastanku radne grupe od 26. januara.

Ranko Babić, sekretar Privredne komore Republike Srpske apelovao je na Ministarstvo transporta i komunikacija BiH da se što prije dođe do adekvatnog rješenja ovog problema, jer bi u slučaju štrajka prijevoznika i blokade graničnih prijelaza najveću štetu trpila privreda BiH.

Prijedlog radne grupe iz RS-a je da se za finansijsku sposobnost prijevoznika uzme u obzir i popis osnovnih sredstava, dokaz o nabavci i uplati vozila, uređaja, opreme ili poslovnog prostora, te da prijevoznik mora zapošljavati stručnu osobu, kao i da obavezi polaganja propisanog stručnog ispita ne podliježu prijevoznici koji imaju najmanje sedmi stepen obrazovanja saobraćajne struke i najmanje jednu godinu radnog iskustva u drumskom prijevozu, odnosno oni koji imaju peti stepen obrazovanja i najmanje tri godine radnog iskustva, i na kraju prijevoznici koji imaju najmanje treći stepen obrazovanja i najmanje pet godina radnog iskustva u drumskom prijevozu.

Predložena rješenja su, kako se dodaje, potpuno usaglašena sa propisom EU.