{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda

F
27.4.2007. u 11:12
0
0
Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda
0
Predavanje Jillian de Beer o potencijalima BiH i Sarajeva kao globalnog turističkog brenda
Jillian de Beer PR konsultantica svjetskog glasa održat će 7. maja u Sarajevu predavanje "Kreativna mjesta, kreativni ljudi - inspiracija prirodom, ljudima i kulturom u izgradnji imidža grada i države.
Na sarajevskom predavanju De Beer će analizirati potencijale Bosne i Hercegovine i njenog glavnog grada za izgradnju globalno prepoznatljivoga turističkog brenda.

Jillian de Beer s Novog Zelanda dobitnica je nagrade Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora (IABC) za najveći doprinos profesiji komunikatora u svijetu. Prepoznatljiva je po angažmanu na marketinškim projektima kojim je Novi Zeland postao jedno od najpoželjnijih turističkih odredišta u svijetu, a svoju metodologiju prikazivanja prostora i vremena, ljudi i mjesta, prošlosti i budućnosti koristila je u izradi strategija pozicioniranja za 45 gradova, mjesta, regija i ruralnih područja, te 80 privatnih kompanija, radeći ponajviše u svojoj zemlji, ali i u SAD-u, Australiji i Kanadi.

Prema glavnim postavkama njene metodologije - početak svega je istraživanje kako stanovnici neke sredine doživljavaju sami sebe, odmah potom nastavlja se korak dalje kako strani posjetitelji doživljavaju istu okolinu. Potom slijedi što autentičnije predstavljanje svijetu, u čemu je, uz isticanje poželjnih osobina, posebno važna emocionalna povezanost posjetitelja s određenim prostorom.

De Beer se godinama bavila istraživanjima o temi identiteta, strategija za razvoj i izgradnju zajednica, te marketingom destinacija, a u svojim istraživanjima uvijek se koristila globalnim fokusom koji predstavlja drugačiju paradigmu - odnosi se na cijeli svijet.

Bavila se istraživanjima koja su se odnosila na poduzetništvo, pojedine vlade, zatvorske zajednice, domorodačke zajednice u pojedinim zemljama, radeći na spajanju različitih ljudi i kultura, odnosno različitih grupa unutar iste kulture.

Predavanje je rezultat zajedničkog angažmana tri organizacije - "Akcija Sarajevo", "Green Visions" i McCann-Erickson Sarajevo uz podršku Njemačkog društva za tehničku saradnju (GTZ).

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: