Tokom poslovnog vikenda mladi su razrađivali ideje koje namjeravaju realizirati. Stručnjaci su ocijenili da je plastenička proizvodnja najuspješnija poslovna ideja.
Mladi iz Srebrenice, Bratunca i Milića proteklog vikenda radili su na razradi četiri poslovne ideje.
Nakon konsultacija sa stručnjacima odlučili su da razrade poslovne ideje - proizvodnju suhih šljiva, proizvodnju i sušenje gljiva, plasteničku proizvodnju kao i izgradnju smještanih kapaciteta na "Rajskoj plaži" u Bratuncu.
Trodnevnu obuku i predavanja za omladince izveli su eminentni profesori marketinga, planiranja, komunikacije, prava, istraživanja tržišta i ekonomije uopće.
Organizatori poručuju da će nastaviti suradnju s mladima i da će im pomoći u realizaciji njihovih poslovnih ideja.
- Ono što smo imali priliku da čujemo tokom ova dva i pol dana je zaista ohrabrujuće. Činjenica je da imamo mlade ljude koji imaju duha, ideja i volje da rade. Drago mi je što smo bili u prilici da im pružimo mogućnost da razgovaraju s vodećim stručnjacima iz oblasti finansijskog menadžmenta, istraživanja tržišta, marketinga - izjavila je Dragana Jovanović, predsjednica Udruženja "Prijatelji Srebrenice".
Nakon dvodnevne razrade poslovnih ideja, stručni tim je za najbolju ideju proglasio plan plasteničke proizvodnje.
- Ja sam se takmičila i sa svojim timom osvojila prvo mjesto. Nadam se da ću ovo moći realizirati u nešto veće, da mogu proširiti svoj biznis. Predavači su nam tokom tri dana mnogo pomogli. Ovakvi treninzi nam daju hrabrosti da se pokrenemo i okušamo u poslovnom svijetu - rekla je Jasmina Avdić iz Srebrenice.
Za sve sudionike Prvog poslovnog vikenda u Srebrenici osigurane su nagrade (tableti, računarska oprema i kursevi poslovnog engleskog jezika). Predviđene su i posjete uspješnim kompanijama u regiji.
Udruženju "Prijatelji Srebrenice" podršku u organiziranju "Prvog poslovnog vikenda" pružila je Ambasada SAD-a u BiH, te opštine Srebrenica, Bratunac i Milići, Regionalne privredna komora iz Bijeljine i Kancelarija UNDP-a u Srebrenici.