Jedna od najvažnijih projektnih aktivnosti svakako su info-promocije koje započinju u drugoj sedmici jula, a na kojima će aktivisti OIABiH i partnerskih organizacija mladima distribuirati info-brošure o izborima, upoznati ih o izbornom procesu i značaju učešća u njemu.
Mladi će se upoznati i o prvoj bh. društvenoj igri "Igram, biram, pobjeđujem!" koju su članovi OIA kreirali kako bi mladima približili princip odabiranja i odlučivanja kada se nađu u situaciji da biraju ili budu izabrani.
Predviđeno je da se info-promocije održe u više od 50-ak gradova BiH s posebnim zadržavanjima u većim centrima: Sarajevu, Bijeljini, Tuzli, Banjoj Luci, Bihaću, Travniku, Mostaru, Trebinju i Istočnom Sarajevu.
U toku velikog osmodnevnog info-karavana mladima će na mjestima njihovog okupljanja, na trgovima, kupalištima, parkovima, ljetnim baštama i sl. biti distribuirano oko 100.000 različitih promomaterijala, saopćeno je iz OIABiH.