Kraj starih načina
22

Nove metode za tuzlanske mališane: Uskoro obrazovanje po novim pedagoškim standardima

FENA
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Predškolske ustanove Tuzlanskog kantona (TK) od ove godine primjenjivat će, nakon dvije decenije korištenja starih, nove pedagoške standarde i normative koji su u skladu sa savremenim tokovima odgojno-obrazovnog rada djece predškolskog uzrasta.

Ministrica obrazovanja i nauke TK-a Fahreta Brašnjić naglasila je na konferenciji za medije da se došlo do zaključka da je neophodno donijeti nove pedagoške standarde "obzirom da se u 20 godina promijenila svijest šire društvene zajednice o važnosti predškolskog odgoja i obrazovanja".

"Sve je veća zainteresiranost roditelja i djece za tim vidom obrazovanja jer su ti, iz 1999. godine, možemo reći bili prevaziđeni" kazala je, između ostalog, Brašnjić.

U fokusu novih pedagoških standarda bili su broj djece u grupama i način formiranja grupa, uključenje i način odgojnog rada djece s poteškoćama u razvoju, upotreba i korištenje savremenih sredstava za rad i učila, stručna sprema, struktura i broj zaposlenika u predškolskim ustanovama.

"Strogo smo definisali ko može raditi sa djecom predškolske dobi. To su profesori predškolskog odgoja i obrazovanja sa završenim 180 ili 240 ECTS bodova i, u nedostatku, profesori razredne nastave - naglasio je predsjedavajući Skupštine TK Žarko Vujović, koji je prije stupanja na funkciju bio i član Radne grupe za izradu Pedagoških standarda", saopćeno je iz Vlade TK.

Predsjednik Aktiva direktora predškolskih ustanova Tuzlanskog kantona Hajrudin Mehanović istakao je da su definisali pod kojim uslovima se upisuju djeca s poteškoćama u razvoju, ko s njima radi i da broj izvršilaca u odgojnoj grupi nije "zakovan" na dva, nego najmanje dva izvršioca.