Nedostatak dozvola potvrđuju i u firmi "Kopex Sarajlić" iz Srebrenika, čijih desetak najmodernijih cisterni za prijevoz EKO 2 stoje. Prevoz iz Mađarske inostranim cisternama, uz novo poskupljenje barela na svjetskom tržištu, piše taj list, dodatno povećava troškove u maloprodaji. "Radimo s maržom na nuli. Ako se hitno ne odobri obećanih 7.000 dozvola, cijene neminovno idu naviše", kazao je Muhidin Alić, predsjednik Sekcije naftaša Federalne privredne komore.
Iz Ministarstva prometa i veza BiH koje je sklopilo Protokol o cestovnom transportu s Mađarskom sa svega 3.000 dozvola ne stižu ohrabrujuće vijesti. Za Dnevni avaz Mirko Šekara, pomoćnik ministra za transport, kazao je da dozvola još nema iako su upućene tri urgencije u Mađarskoj i obavljeni razgovori s Ambasadom te zemlje u BiH.
Kako je najavljeno, neće poskupjeti gorivo, nego i plin u bocama od deset kilograma, koji se masovno prodaje na benzinskim stanicama, a kako piše Dnevni avaz, cijena tog energenta po litru povećana je za osam posto, pa se sada kilogram plaća od 1,30 do 1,45 KM.