{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Njemačka agencija ponovo prevarila građane BiH za putovanje u Antaliju, nema povrata novca

18.7.2018. u 11:21
484
231
Njemačka agencija ponovo prevarila građane BiH za putovanje u Antaliju, nema povrata novca
484
Njemačka agencija ponovo prevarila građane BiH za putovanje u Antaliju, nema povrata novca
Antalija panorama
Veliki broj građana Bosne i Hercegovine koji su ove godine planirali ljetovati u Antaliji u aranžmanu njemačke agencije JoyTrip Holidays, a koji su aranžman rezervisali i uplatili putem bosanskohercegovačke kompanije City Deal, ostat će bez putovanja, a čini se i novca.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Naime, ogorčeni građani javili su se našoj redakciji žaleći se kako su ih prevarili City Deal i JoyTrip Holidays.

Kako saznajemo, blizu stotinu osoba iz BiH uplatilo je putem Citydeal.ba ljetovanje u Antaliji po cijeni od 644 KM po osobi, uz dodatnih 120 eura za njemačku agenciju. Putovanje u Antaliju planirano je od 12. augusta uz boravak od osam dana u gradu na mediteranskoj obali Turske. Međutim, građani nam javljaju kako su obaviješteni da je njihovo putovanje otkazano iz nepoznatih razloga.

Pored činjenice da su građanima BiH upropašteni godišnji odmori, novac koji su uplatili prije više od dva mjeseca neće biti vraćen u cijelosti, jer kompanija City Deal navodno nudi povrat samo dijela novca, to jest kompenzaciju za kupljene vaučere preko njihove web stranice, dok za ostatak novca klijentima savjetuje da tuže njemačku agenciju.

"Bili smo u kompaniji City Deal da tražimo naš novac, a oni su izjavili da nam ne mogu vratiti novac jer ga nemaju. Pored svega toga bilo je i drugih neljubaznosti i petljavina dok smo došli do direktorice. Uglavnom, na kraju smo pozvali policiju da prijavimo prevaru te je policija intervenisala. Toliko sam nasekirana i izrevoltirana. Želim da se javno objavi ova prevara da ljudi znaju šta se dešava i da ne bi ‘nasjeli’ kao mi svi", kazala nam je čitateljka Sanela.

Još jedan čitatelj koji nam se javio potvrdio je kako je skoro stotinu građana prevareno.

"Od samog početka u Citydeal.ba su bili upoznati o činjenici da se radi o prevari i uprkos tome nastavili prodavati vaučere za ljetovanje u Antaliji", napisao nam je čitatelj.

Vaučeri za ljetovanje u Turskoj prodavani su na bazi noćenja s doručkom, a građani su, prema instrukcijama iz City Deala, dodatne uplate za polupansion ili puni pansion uplaćivali direktno na račun sporne njemačke agencije.
Podsjećamo, građani BiH su krajem prošle godine također prevareni za putovanje na Kipar kada su putem stranice eKupon uplatili novac za novogodišnje putovanje u aranžmanu agencije JoyTrip Holidays.

Iako je kompanija City Deal pravovremeno bila upozorena na prevare njemačke agencije, građani kažu kako su ih iz kompanije uvjeravali da uspješno sarađuju s JoyTrip Holidays.

Tražili smo objašnjenje za nastalu situaciju od Elme Kulo-Dević, direktorice kompanije City Deal, ali nismo dobili odgovor, budući da ona nije odgovarala na naše brojne pozive i poruke. Iz kompanije City Deal su nam kazali da je zauzeta i da nije dostupna.

Ipak, saznajemo da su se iz City Deala obratili određenim prevarenim građanima i obrazložili da je glavni krivac za novonastalu situaciju njemačka turistička agencija, koja je i organizator putovanja. Naglasili su da je City Deal pokrenuo spor te da traži povrat novca.

Također su kontaktirali ambasadu Njemačke u BiH i Ministarstvo vanjskih poslova naše zemlje.

Iz City Deala su prevarenim građanima ponudili zamjenske opcije određenih putovanja u vrijednosti vaučera koji su već građani platili, ili povrat sredstava u vidu Citydeal kredita.

Kao treću mogućnost iz City Deala su naveli da postoji opcija da građani sačekaju odluku njemačkih prvaosudnih organa kako bi građanima bio vraćen uplaćeni novac. Također savjetuju svima onima koji su direktno vršili nadoplate njemačkoj agenciji, da od njih traže povrat novca.

Podsjećamo, prema Zakonu o zaštiti potrošača, BiH organizator i posrednik, što je u ovom slučaju kompanija City Deal, solidarno je odgovoran za štetu nastalu otkazivanjem putovanja, a potrošač ima pravo da se obrati odštetnim zahtjevom bilo kome od njih. Stoga su građani koji se smatraju prevarenima ovaj slučaj prijavili Federalnoj upravi za inspekcijske poslove.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: