Cilj projekta je podizanje svijesti o odgovornosti i ulozi potrošača i trgovaca u smanjenju trenutne prekomjerne upotrebe plastične ambalaže.
Provođenje kampanje podrazumijeva niz aktivnosti, kako bi se apeliralo na svijest stanovništva o potrebi smanjenja upotrebe plastičnih kesa, kao i adekvatnog odlaganja iskorištenih plastičnih kesa i druge ambalaže.
Značajne aktivnosti su usmjerene na najmlađe, odnosno školsku i predškolsku populaciju, imajući u vidu njihovu zainteresiranost za ekološku problematiku, kao i utjecaj koji oni mogu ostvariti na svoje roditelje.
U školama iz Kantona Sarajevo će se održati predavanja o negativnom utjecaju na okoliš do kojeg dolazi uslijed trenutne prekomjerne upotrebe plastičnih kesa, te animirati đaci na diskusiju o njihovom viđenju koje su to moguće pozitivne akcije koje se mogu primijeniti kako bi se situacija u praksi izmijenila.
Đaci će se potaknuti na izradu predmeta od odbačenih plastičnih kesa, kao i likovnih radova na temu štetnosti upotrebe plastičnih kesa po okoliš. Najuspješniji radovi učenika biće izloženi na promotivnim štandovima. Najuspješniji rad, prema mišljenju aktivista COOR-a, biće, na završnom štandu na Trgu Oslobođenja, nagrađen simboličnom nagradom.
Dio aktivnosti usmjeren je na animiranje velikih tržnih centara, supermarketa, ali i ostalih trgovina na uključivanje u program dobre prakse korištenja plastičnih kesa. Rezultat ovog dijela projektnih aktivnosti bilo bi potpisivanje sporazuma o dobroj praksi korištenja plastičnih kesa. Prodajnim centrima koji se odluče za ovakav dobrovoljni sporazum biće uručena zahvalnica za brigu za okoliš od strane COOR-a i Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo. Aktivisti Centra izvršiće anketiranje trgovina u cilju dobivanja podataka o broju plastičnih kesa koje se mjesečno upotrijebe.
Pripremljen je promotivni materijal u vidu platnenih i papirnih kesa, majica te brošura, letaka i plakata. Planirano je organiziranje promotivnih štandova na pijacama Grbavica i Ciglane, u ulici Ferhadija, te u tržnom centru «Mercator», dok će završni promotivni štand kampanje bit postavljen na trgu Oslobođenja.