Radovi u Sarajevu
62

Nadvožnjak na IX transverzali neće biti završen u maju, problem neočekivane instalacije

Klix.ba
Planirani kraj radova na konstrukciji vijadukta i trase na IX transverzali u Sarajevu morat će biti pomjeren za ljeto zbog nepredviđenih situacija na gradilištu.

Trenutno stanje na terenu pokazuje da svi noseći stubovi vijadukta nisu postavljeni te da su nepozicionirani segmenti vijadukta "na čekanju" pokraj trase. Kako je ranije najavljivano, plan završetka ovog dijela projekta IX transverzale, trasa i vijadukt, bio je maj 2019.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba

"Blizu 65 posto konstruktivnog dijela nadvožnjaka je završeno. Pristupna saobraćajnica završena je oko 70 posto, a imamo problema s instalacijama koje nisu bile zabilježene u katastru i trenutno ih premještamo. Premjestili smo i PTT kablove sa 13.500 pretplatnika i to je uspješno završeno", rečeno nam je iz Euro-asfalta koji obavlja radove na nadvožnjaku.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba

Promjena tehničkog rješenja morala je biti provedena i u vezi s izmještanjem kanalizacije. S obzirom na nepredviđene stvari, rok za završetak izgradnje vijadukta bit će pomjeren do kraja juna ili početka jula.

Kako nam je rečeno, najveći izazov je montaža nosača preko željezničke pruge sa šest kolosijeka i velikim brojem instalacija. To je ujedno najveće željezničko čvorište u FBiH kojim dnevno prolazi više od 60 željezničkih vozila.

Ukupna vrijednost ugovorenih radova ovog dijela projekta iznosi 9.742.831 KM.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba

Treba podsjetiti da krajem spomenutih radova ne treba očekivati puštanje u saobraćaj. Naime, projektom je predviđena i rekonstrukcija postojećih raskrsnica i ulica Džemala Bijedića i Safeta Zajke te rekonstrukcija postojeće raskrsnice u ulici Safeta Zajke i njeno pretvaranje u kružni tok, uključujući pothodnike za pješake.

Foto: H. M./Klix.ba
Foto: H. M./Klix.ba

Samo za izgradnju kružnog toka Vlada KS je osigurala novac iz kredita EBRD-a, u iznosu od tri miliona eura. Trenutno se rješava tehnička dokumentacija, a i projektno rješenje se mijenja.

Cjelokupna trasa trebala bi biti dugačka blizu 450 metara, dok je vijadukt dugačak oko 150 metara.