BiH
49

Nadoknadite propušteno gradivo, posjetite sajt Osnovna.ba

Klix.ba
Tokom zimskog raspusta svi učenici i nastavnici osnovnih škola imat će besplatan pristup edukativnoj on-line platformi Osnovna.ba.

"Svi učenici i nastavnici osnovnih škola u Kantonu Sarajevo dobit će besplatan pristup platformi Osnovna.ba tokom zimskog raspusta, preciznije u periodu od 31. decembra ove godine do 01. februara naredne godine, s ciljem upoznavanja učenika sa ovim inovativnim načinom učenja", istakao je ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović na današnjem sastanku sa predstavnicima kompanije „Tree D One“ d.o.o iz Sarajeva Zlatkom Memiševićem i Nerminom Hadžićem.

Kao razlog za realizaciju ove svoje inicijative naveo je da će na ovaj način učenicima i nastavnicima biti omogućena nadoknada propuštenog gradiva nastala zbog prekida nastave i skraćenja časova uzrokovanih vremenskim neprilikama koje su zahvatile Sarajevo proteklih dana.

Svi koji imaju namjeru kvalitetno provesti dane raspusta mogu se registrovati ovdje.

Ovom prilikom, razgovarano je mogućnostima ove edukativne on-line platforme namijenjenu učenicima od 5. do 9. razreda osnovnih škola, kao i o tehničkim detaljima njene primjene na području Kantona Sarajevo.

Predstavnici ove kompanije naveli su da je Osnovna.ba prva on-line edukativna platforma koja nudi jedinstven koncept edukativnog sadržaja za učenike, nastavnike, odnosno obrazovne institucije i roditelje. Ovakav koncept edukacije je jedinstven u regionu, te je Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade prepoznalo vrijednost i mogućnosti koje nudi platforma Osnovna.ba. Uz učenje na ovaj način učenike se potiče na učenje s multimedijskim sadržajima, te vježbu znanja kroz korištenje brojnih testova, audio, video, tekstualnih, slikovnih i multimedijskih materijala.

Naglašeno je da današnje stanje opremljenosti škola informatičkom opremom u Kantonu Sarajevo omogućuje raznovrsne mogućnosti upotrebe e-learning sadržaja, čiji je cilj upotrebljavati obrazovni sadržaj koji će održati zdravu ravnotežu između tradicionalnih, nastavnički i učenički centriranih učenja.