{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


MUPRS: Prezentacija digitalnih tahografa

F
28.5.2008. u 20:01
0
0
MUPRS: Prezentacija digitalnih tahografa
0
MUPRS: Prezentacija digitalnih tahografa
Predstavnici Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srpske (MUPRS) u saradnji sa Spoljno-trgovinskom komorom BiH danas je prezentiralo rad digitalnih tahografa.
Zoran Sredić, glavni inspektor saobraćajne policije u Upravi policije MUP-a RS rekao je da je MUP, na inicijativu Spoljno-trgovinske komore BiH, prihvatio ideju da se krene sa obukom radnika saobraćajne policije za kontrolu rada vozača teretnih motornih vozila u koja su ugrađeni digitalni tahografi.

''Obaveza svih članica Evropske unije je da se od 1. septembra 2007. godine u sva teretna vozila ugrađuju digitalni tahografi, a ostale zemlje, među kojima smo i mi, imaju obavezu da to sprovedu do početka 2010. godine. MUPRS-a je odlučio da krene sa edukacijom rukovodnih radnika u saobraćajnim policijskim stanicama, a u narednom periodu sprovešće se edukacija i ostalih radnika ovih policijskih stanica'', rekao je Sredić.

Poredeći analogni tahograf sa digitalnim,Sredić je rekao da će se kod digitalnih tahografa koristiti posebne kartice, kojima će radnici policije ulaziti u memoriju digitalnog tahografa i imati daleko više podataka o brzini kretanja, vremenu i dužini upravljanja vozilom, te uporedio digitalni tahograf za teretno motorno vozilo sa crnom kutijom za avion.

Velibor Pejić, predstavnik Instituta za edukaciju Spoljno-trgovinske komore BiH je rekao da će ta komora sprovesti edukaciju radnika po primjeni Direktive 5.6.1. EU-a.

''Od 1.septembra 2007. godine, sva nova vozila u EU su dužna da imaju digitalni tahograf, tako da će analogni tahografi postati prošlost. Bosna i Hercegovina, dvije godine nakon potpisa Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju Evropskoj uniji dužna je da u sva vozila ugradi digitalni tahograf, a u međuvremenu, kontrolni organi BiH i MUPRS-a kao njen sastavni dio treba da se osposobe kako bi mogli da vrše kontrolu rada vozača u međunarodnom drumskom prevozu i na taj način zaštite domaću transportnu industriju'' rekao je Pejić.

On je naglasio da su naši prevoznici koji prelaze u zemlje EU-a dužni da poštuju pravila koja su stuplia na snagu po Direktivi 5.6.1.

''Najveći neprijatelj vozača je umor, a nepoštivanje tih pravila dovodi do posljedica sa smrtnim ishodom. Značaj digitalnih tahografa je u tome što se time propisuje tačan način rada vozača i na taj način se zaštićuje ljudski život'', istakao je Pejić.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Da li je opravdan zahtjev za povećanje akciza na gorivo kako bi se ubrzala izgradnja autoputa?
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: