{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mostar dobiva novi park i sjeverni ulaz u grad nalik na Stari most

13.9.2018. u 19:55
286
62
Mostar dobiva novi park i sjeverni ulaz u grad nalik na Stari most
286
Do kraja ove sedmice bit će završeni radovi na novom parku u Sjevernom logoru, a u narednih dvadesetak dana u neposrednoj blizini završit će se i Pasarela Zalik.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
"Završetkom parka, ili bolje rečeno završetkom samo prvog dijela parka, koji je sada urađen i pasarele završava se prva faza uređenja sjevernog ulaza u grad Mostar. U drugoj fazi predviđeno je uređenje saobraćajnice, drugog dijela parka, partera oko pasarele i obližnjeg kružnog toka", pojasnio je za naš portal Salem Bubalo, direktor Zavoda za prostorno uređenje Grada Mostara.

Radove na izgradnji parka u Sjevernom logoru izveli su radnici JP Komunalno, a trajali su skoro dva mjeseca. Sredstva za obje faze parka obezbijedio je Grad Mostar, a dosada je utrošeno oko sto hiljada KM. Vrijednost cijelog parka procijenjuje se na 250 hiljada KM.

Pasarela, koja se nalazi neposredno uz park, ima dvojaku ulogu, sigurnosno i estetku. Projekat je to od 650 hiljada KM, a projektovali su ga inžinjeri Mirza Šahović i Adnan Balavac.

"Pasarela je široka 51 metar, a sam luk je širine 32, dok je visok 13,8 metara. Objekat ima višestruku funkciju, posebno jer spaja naselje i osnovnu školu. Želja je bila naći način kako će djeca iz naselja Zalik moći sigurno stići na drugu stranu ulice koja ima četiri trake", kazao je Bubalo.

Sve se izvodi na bazi rampi, te je pogodno ne samo za pješake, već i za bicikliste, rolere, skejtere...

"Cijela investicija je izuzetno značajna, posebno kada je poznato da se na platou iznad Sjevernog logora po regulacijskom planu planira graditi niz stambenih naselja. Pasarela je zbog svog položaja na sjevernom ulazu u Mostar izvedena tako da ima i estetski, ali i simbolički značaj. Izgledom će podsjećati na luk Starog mosta", kazao je Bubalo.

Radovi na pasareli kasnili su iz više razloga, ponajviše zbog izmještanja napojnih vodova za željezničku prugu.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: