Direktor ZOI-a'84
72

Midhat Hubijar: Zetra nije samoodrživa, dugogodišnje probleme ne možemo riješiti bez Vlade KS

Klix.ba
Foto: Arhiv/Klix.ba
Foto: Arhiv/Klix.ba
Direktor JP ZOI'84 Midhat Hubijar u razgovoru za Klix.ba kazao je da je trenutno aktuelni problem vatrodojavnog sistema u Zetri ustvari dugogodišnji i da vuče korijene iz mandata nekih prethodnih uprava, te da je taj i sve druge probleme u Zetri nemoguće riješiti bez konkretne podrške Vlade KS.

"Ne želim prebacivati odgovornost, ali evidentno je da se problemi s vatrodojavnim sistemom vuku od 2012. godine. To je tri godine prije nego što je Zetru preuzela nova uprava. Postavlja se pitanje šta se sve ove godine čekalo da inspekcija izađe na teren i donese nalaz o pravom stanju", kazao je Hubijar.

Dodaje da je rukovodilac koji je bio zadužen za nadzor nad vatrodojavnim sistemom u Zetri smijenjen zbog nemara.

"U 2015. i u 2016. godini slali smo dopise Vladi KS i tražili da nam se izađe u susret i da nam se odobre sredstva za popravak vatrodojavnog sistema. Vlada je obećala pomoći, delegirali su to na Skupštinu KS, ali je iz nekog razloga to sve povučeno i nikada ništa nije urađeno", poručuje Hubijar.

Navodi da su tražili odgovor i od resornog ministarstva i upozoravali da će jednom doći do toga da se sve mora obustaviti. Postavlja pitanje zbog čega je inspektorat čekao pet godina da uradi nadzor nad Zetrom.

Direktor Hubijar naglašava da Zetra nije dvorana koja je samoodrživa.

"Mi imamo ugovor potpisan s Međunarodnim olimpijskim komitetom, našim Olimpijskim komitetom, s Vladom KS gdje se obavezuju da će sufinansirati održavanje i funkcironiranje Zetre. To se nikada nije desilo, nikada obećanja nisu ispunjena. A potrebno je negdje oko 250.000 KM, kako je tim ugovorom definisano", naglašava Hubijar.

Također ističe da je upućena i inicijativa prema Ministarstvu saobraćaja KS da se na velikom parkingu ispred Zetre otvori tzv. Bus stop, gdje bi se turistički autobusi mogli parkirati, a Zetra bi mogla naplatom parkinga osigurati značajna sredstva.

"Za tu inicijativu nikada nismo dobili nikakav odgovor, a korist bi imala i Vlada KS. Ovako sad imamo situaciju da se turistički autobusi parkiraju na privatnim posjedima, na trotoarima, voćnjacima i drugim mjestima. Mi moramo pronaći način da Zetra bude samoodrživa. Također nikada nije postojala ideja da se Zetra proda, već da se možda ustupi nekom drugom na održavanje.

Minimalni mjesečni troškovi Zetre su 150.000 KM.