Asfaltiranje na proljeće
36

Krajem oktobra kroz tunel Vranduk saobraćat će se u oba pravca

E. M.
Radovi u tunelu Vranduk odvijaju se planiranom dinamikom, a saobraćaj u obje trake u dnevnim satima bit će pušten do kraja oktobra, potvrđeno je za Klix.ba.

Postavljanje kampada, odnosno, betoniranje zidova tunela ide planiranom dinamikom. Do sada je kampadirano 76 metara, a u izjavi za Klix.ba Mirza Bišćević, predstavnik nadzornog tima u tunelu Vranduk II, je kazao kako će nakon osposobljavanja tunela za saobraćaj u obje trake vozila voziti po habajućem asfaltu.

“Nastojat ćemo osposobiti tunel do kraja oktobra za saobraćaj u oba smjera, a vozila će voziti po habajućem asfaltu jer je asfaltiranje planirano na proljeće. Što se tiče sekundarne obloge, završeno je oko 76 metara, hidroizolacija je završena, a što se tiče daljih radova, sada slijede radovi na više pozicija u tunelu kako bi sve bilo spremno za saobraćaj u oba smjera do kraja oktobra”, kazao je Bišćević.

Dodao je da je u tunelu svakodnevno 90 radnika raspoređenih u tri smjene i angažovanih na radovima u tunelu, na mostovima i na alternativnom putu, odnosno, obilaznici Zenica - Tetovo - Banlozi - Nemila.

Rad u noćnim satima se pokazao efikasnim, a prva betoniranja su počinjala u ponoć. Međutim, kako je intenzitet saobraćaja slabiji već oko 20 sati, kampade se postavljaju ranije zbog čega je ubrzan rad u tunelu.

Čak 70 posto radova se obavlja u noćnim satima, a puštanje saobraćaja u obje trake kroz tunel u dnevnim satima olakšanje je za izvođače radova, ali i vozače.

“Dinamika ide po planu, izvođač je dao obećanje da će do 1. novembra završiti dio radova koji je neophodan i na mostovima da imamo nesmetano odvijanje saobraćaja”, dodao je Bišćević.

U toku naredne sedmice saobraćajni znakovi će biti postavljeni i na obilaznici te će ona biti u potpunosti osposobljena za vozila ispod 7,5 tona nosivosti. 

Na kraju razgovora Bišćević je apelirao na vozače da s malim vozilima koriste obilaznice kako bi skratili sebi vrijeme putovanja, a da teretna vozila isključivo koriste magistralni put i prolazak kroz tunel.